E63 önerirmisiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E63 önerirmisiniz
arkadaslar bu telefon nasıl sizce fiyatıda gayet uygun siz ne dersiniz
 

karizma telefon çok da güzel benden okey
 

cavekid

Üye
haftasonu aldım kırmızısını blackberry den daha cok sevdim
 
    Konu Sahibi
benm icin önemli olan şey wireless hızı ve şarj durumu
 
wirelessden video felan mı izlicen toksa sıradan internet mi?
 
    Konu Sahibi
video o da internette ama video hızı olmasıda ii olur
 
bence ''KKKessinlikle'' almalısın
 
    Konu Sahibi
wireless hızı yeterlimi?
 
internet telefonu arıosun tıpkı benim kafadasın video orjinelden izlenmio program felan yüklüceksin iphone al çok canlı ya da nokia n900 n900 ile nette oyun bile oynayanlar warmış
 
telefonu kullanmadım. fakat teknosada araştırdım biraz. e71 e72 den falan kullanmımı daha kmolay geldi bana. ama bence bu tür klavyeli iş telefonlarında en iyi blackberry bold
 
bn kullandım telefonu kısa bi süre ve memnun kalmadm.. 5800 aldım.. tabii senin tel.dan beklntilerne göre değişir bu durum.. önde kamera olmaması ve gps olmaması en büyük eksklklernden bi kaçı bnce..
 
    Konu Sahibi
bir inceleme sonucu e63 den vazgeçtim c5-00 arastırıyorum suan o biraz daha uygun gibi
 
400 lira ankara kipa da bu gün dağıtmışlar
 

rego.46

Üye
wifi çok çok iyi şarjt rahat 3-4 gün gidio tek sorunu video izleyememe onuda programlarla halledmen gerekiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...