E63 3g simge sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

musam

Üye
    Konu Sahibi
E63 3g simge sorunu
Sol üst köşede olan 3g bağlatı simgesi sanki sürekli bağlıymış gibi kaldı , bir türlü düzelmiyor tele açıp kapattım tekrar internet girip çıktım düzelmedi.

Yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler
 

solano35

Üye

3g çektiği yerlerde sürekli gösterilir
 

musam

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş onu ben de biliyorum.Hani 3G yazıyorda altında da ok işaretleri çıkıyor ya öyle kaldı.
 
Kardeş onu ben de biliyorum.Hani 3G yazıyorda altında da ok işaretleri çıkıyor ya öyle kaldı.

Saate gir ayarlara gir otomatik zaman yenilemeyi açık yap açıksa kapalı yapıt tekrar açık yap tüm etkin bağlantılar kesilecek devam edilsin mi diye soracak evet de biraz bekle şebeke kendine gelince sonucu buraya yaz
 

musam

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş yaptımda yerel saat alınıyor derken düzeliyor sonra yine bozuluyor.
 
GPS ayarlarını kontrol et.Şebeke tabanlı yazan tiki kaldır.
 
Mobil veri gerektiğinde,var olduğunda bölümleri var benim telefonda onlara bir bak.
 

kadem115

Üye
ne zamandan beri bu hata var büyük ihtimal internet bağlantısı gerektiren bi uygulama yükledin haya ne zamandır var o hatanın basladığı gün yüklediğin programları bi gözden gecir
 

bayon

Üye
bence de uygulamadandir özellikle whatsApp messenger interneti sürekli açık bırakıyo eğer yüklü ise sende de
 

musam

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinize teşekkürler sorun çözüldü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...