e250 mesaj sorunu

ozgur68

Üye
    Konu Sahibi
e250 mesaj sorunu
beninm tel gönderdiğim mesajları kaydetmiyo ne yapabilirim ??
 

merwe_fb

Üye
msj yazdıktan sonra seçeneklere gel orda kaydet ve gnder yazıo orayı denedin mi hiç
 

umt1905

Üye
merve_fb doğruyu söylüyor öyle yap
 

kralyd

Üye
yaw ii de normal gönderince kaydetmesi lazım diğer telefonlarda ole dio ama her mesajda bunu mu yapacaz arkiler????bv )))
 

zombiget

Üye
hayır bendede d900i var senin kaydet ve gönder demen gerekiyo...
 

oghuzhan

Üye
soruna el koyuyorum arkadaşlar her seferinde kaydet ve gönder demekle uraşmayın msj ı yazın alıcıyı ekleyin ok tuşuna basın gönderiliyor desin yani herzamanki rutin işlemleri yapcaz ama gönderiliyor derken kızağını kapatın (ama bunu msj i tamamen göndermeden yapın yani tam gönderiliyor derken) msj iniz hem iletilsin hemde msj taslaklara kaydedilsin (((:
 

hak yolcusu

Kapalı Hesap
malesef kardesım bu samsungları hıc bırtanesı mesaj kaydetmıyor ancak kendın kaydedersın
 
ya arkadaslar e250 msjı telefona taşı dedim ama hç biyerden çıkmadı heryeri gezdim sim kart değişikliğide yaptım ama sadce bnm taslakta olan ve klosörümde olanlar çıktı nerden çıkarabilirim