E-Maili Görünce Şok Oluyor...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E-Maili Görünce Şok Oluyor...
Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır.

Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve
karısına e-mail atmaya karar verir.

Fakat yazdığı e-maili farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir....

Tam bu sırada farklı bir yerde kadın,
kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür ve bilgisayarındaki maili görür, arkadaşlarından geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır.

Odaya giren annesi yerde yatan kızını ve ekrandaki maili görür.

Mail aynen şöyledir;
Kime : Sevgili karıma
Konu : Yeni ulaştım.
Tarih : 16 Mayıs 2004

Benden haber aldığına şaşıracağından eminim.

Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım.
Herşey yarın senin buraya geleceğini düşünülerek hazırlanmış.

Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum.
Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin.
 
Tepkiler: huri$ ve Godfather

Bora

Üye
Veilmişti sanki Yoksa verilmemişmiydi.Önceki konuyu bulamadım.
 
Tam üstüne Gelmiş MaİL tşkrler...
 
banada verilmiş gibi geliyor ama saol
 

Laz¥

Üye
Verilmiş ti galiba ama teşekkürler
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Gerçekten büyük bir tesadüf olmuş.
 
    Konu Sahibi
Ya konuyu neden verilmişti verilmişti die msjlarla dolduruyoruz?bikere anlayabiliyoruz demi amaç eğlenmek verildimi verilmedimi bunu araştırmak değil
 

qirL1903

Üye
daha önceden okumustum bunu gercekten gzl
 

EroL

Emekli Yönetici
alah be ev halkına okudum yerlere yatıyoz şimdi
 
bu hikayeyi daha önceden duymuştum ve çok beğenmiştim.. teşekkürler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...