E 72 Şarj Sorunu..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E 72 Şarj Sorunu..
Merhaba arkadaşlar. E 72 telefonumu ilk aldığımda şarjı 4-5 gün gidiyordu. Ancak bu süre gitgide düştü ve şimdi 1 gün gitmeye başladı.Bunun nedeni ne olabilir? Bir telefoncu hafıza kartından dolayıdır dedi ama bu ne kadar doğrudur sizce?
Yada bu şarj problemini nasıl halledebilirim?
 

waycell

Üye
muhtemelen kullandığın programlardandır yada nete çok giriyorsundur
 
    Konu Sahibi
Evet nete çok giriyorum yalnız nete hiç girmediğim günlerde de az gitmeye başladı o kadar olmasa da..
 

zaza

Üye
çalışan uygulamalar muhakkak pil ömrünü fazlasıyla kısar arkaplanda sürekli çalışan uygulamalar varmı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...