E 63 Hotmailden email almak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E 63 Hotmailden email almak
Arkadaşlar merhabalar.sitede uzun süre aradım ama bulamadım.bi arkadasımız yardımcı olursa sevincem.

Gecen hafta E63 aldım.hersey güzel.emaillerime bakıyorum ama gönderemiyorum neden acaba. ? hotmail ayarlarını yaptım güzel bi şekilde emaillerim geliyor ama ben gönderemiyorum.
 

kol@j

Üye
ben opera ya da bolttan gönderiyorum...
 
    Konu Sahibi
kendi pop3 varya dostum email kurma onu kullanıyorum.daha güzel ama gönderemiyrum
 

kol@j

Üye
ondan anlamam işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...