E 52 usb şarjı engelleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ceruti

Üye
    Konu Sahibi
E 52 usb şarjı engelleme
merhaba arkadaşlar nokia e 52 model bir telefon aldım,Symbian'ların yabancısıyım,usb kablosundan telefona veri transferi yaparken şarjda oluyor,ben bunu istemiyorum açıkcası,bunu nasıl engelleyebilirim,forumda aradım ama bulamadım,şimdiden teşekkür ediyorum.
 

ceruti

Üye
    Konu Sahibi
bir kişi dahi, olumulu yada olumsuz cevap yazamadımı???
 
ben de de e51 var ama oyle bir ozelligi oldugunu sanmiyorum bence sen usb kablonu degistir elindeki kablo muhtemelen sarj ozelligi olan yan sanayi kablolardandir orjinalinde oyle bir ozellik yok diye biliyorum
 

ceruti

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle cevap yazdığın için teşekkür ederim goliykorol kardeşim,önerine gelince E 52 yi belki görmüşsündür şarj giriş soketi usb, kutu içinden çıkan usb kablosunu kullanıyorum.
 
öncelikle cevap yazdığın için teşekkür ederim goliykorol kardeşim,önerine gelince E 52 yi belki görmüşsündür şarj giriş soketi usb, kutu içinden çıkan usb kablosunu kullanıyorum.
rica ederim .... e52 de sarz ve usb nin ayni soket oldugunu bilmiyordum bu durumda baska bir yontem var ama hem riskli hemde kabloya biraz micro cerrahi gerekiyor tavsiye etmem ama kablonun ucuna baktiginda icinde 4 tane kildan ince bakir tel ucu gorursun onlardan ikisi sarj diger ikisi de usb unitesine gider toplu iyne ile ikitanesini tahrip edersen olur ama hic deneme tutturma ihtimalin yuzde 2 bile degildir
ayrica telefonun ayni anda sarj olmasi neden rahatsiz ediyor onu da anlayamadim ne guzel iste birak sarj olsun eger dizustu bilgisayarin varsa ve evde elektrikler kesilmisse direk telefonu sarj edersin ben de e51 var sirf oyle bir ozelligi olsun diye gidip cift cikisli kablo aldim
 

ceruti

Üye
    Konu Sahibi
evet yöntemin biraz riskli,ama orjinal değilde chine malı kabloda denenebilir
ikide bir telefonun şarj edilmeside, batarya ömrünü kısalttığını duymuştum.
 
hay Allah iyligini versin sen batarya icin mi endiselendin merak etme telefonun bataryasi lityum batarya istedigin saatte istedigin kadar sarj et hicbirsey olmaz hatta asil zararli olan lityum bataryanin tam bosalmasidir gonul rahatligiyla kullan zaten onu yapan gavur bunlari dusunup yapmistir
 

ceruti

Üye
    Konu Sahibi
bak bunu bilmiyordum yaw, o zaman endişelenmeye gerek yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...