[DzSoft] SettingBar v2.00(2) Symbian^3 Unsigned

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[DzSoft] SettingBar v2.00(2) Symbian^3 Unsigned
Hızlı ayar panelini göstermek için ekranda elinizi en alttan yukarıya veya en üstten aşağıya sürükleyin.

Özellikler:- Ekran parlaklığını değiştirme
- Bluetooth'u açma/kapama
- Müzik çaları yönetme
- Favori uygulamanızı başlatma
ve daha fazlası...





[video=youtube;gtKTGE2Ex7o]http://www.youtube.com/watch?v=gtKTGE2Ex7o[/video]


Move from up to down or from down to up on display to show panel with quick settings.
The program will allow you:
change the brightness of the display;
enable / disable Bluetooth;
enable PSM;
manage music player;
launch your favorite app;
and more..
You can setup panel display for preferred programs.
Don't forget enable light sensor before uninstallation.​
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: polluxea♪
saolasın admin güzel uygulama arkadaşın biri bunu arıyodu
 
Tepkiler: Sensation ve Cane®

Cane®

Üye
n8 de bende tam randuman vermedı bı acılıyo bı acılmıyo. bende mı sıkıntı genel olarak gelıstırılmeye mı ıhtıyac var?
 
untrusted aplication uyarisi sanirim guvenilir deil, yuklemedi benim telefon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...