dvd-romdan gelen ses

CnYdN

Üye
    Konu Sahibi
dvd-romdan gelen ses
2 hafta önce hp pavilion g6 aldım.ilk bi oyun yükliyim dedim dvd aldım.oyunu yüklerken dıııt dıt dıııt dıt dıııt dıt dıııt dıt die bi ses çıkarıyor. oyunu düzgün bi şekilde yükledi ama.başka bi oyunda daha denedim aynı sesi ondada çıkardı.dvdnin altına baktım sanki dvdyi sürekli ileri geri döndürmüş gibi iz yapmış.ama nedense oyunları başarılı bi şekilde yüklüyor.acaba dvd-romumun dvdleri okumasındaki bi özellligi midir bu.yoksa bi bozukluk mu var

- - - Eklendi - - -

buarada laptop
 

_RYUK_

Üye
benim iki laptop ta da öyle ses çıkıyor korkma birşey değil
 
Tepkiler: CnYdN
Kapak tam oturmadığından gürültü yapıyor olabilir. Sadece ses yapar sıkıntı teşkil edecek değil
 

Uhops

Üye
Konu başlığı korku film ismi gibi
 
Tepkiler: CnYdN

CnYdN

Üye
    Konu Sahibi
çok saolun bu bilgisayarı almak için çok ugraştım o kadar para biriktirdim arıza çıksaydı harbi çok üzülürdüm