Duygusal bir şiir :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Duygusal bir şiir :D
Sen benim en değerlim;
Sen vazgeçemediğim,
Uğruna şiirler yazdığım
Bazen acılar çekip,
Bazen bir çırpıda...
üstünde titrediğim sen...
Biliyor musun, içimi rahatlatıyorsun
Seninle herşey çok kolay
Herşey daha da güzel
Biliyorum bazen seni üzüyor,
Sert davranıyorum istemeden.
Onca yükümü çekiyorsun
Bana mısın demiyorsun
Kucağında gazete, dergi, kitap okuduğum
Bazen de efkerlanıp bir cigara tüttürdüğüm
Dert ortağım, sırdaşım, dert küpüm
Sensiz bir Pazar günü düşünemiyorum
Gazetemiz, çayımız, sigaramız ve biz...
Dakikalarca birbirimize dokunup
Alt alta üst üste fısıldaştığımız
Çığlıklar attığımız Pazar günleri...
Herkesin böyle bir ilişkisi olabilir
Ama bizimkisi bir başka..
Senin kıymetini bir ben anlarım...
Bazen senden uzak seni düşünür
Hayaller kurarım.
Geceleri sensiz içerim sabahlara kadar
Ama sabahleyin karşına gelir
Utana sıkıla fütursuzca içimi dökerim sana
Bir benim olmalısın benim
Benim canım klozetim...



 
Tepkiler: navigo, OğuzcanAbi ve balyoz61

mcnpl4

Üye
şiirlerle pek aram yok ama yinede sonuna baktım ve şiirin konusunu aanladım
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
rica ederm
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 

Perfect!

Üye

okurken çok duygulandım
bişey dicemde neyse
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
aynı hisleri besliyorum diyeceksin biliyorum okudum
 

Perfect!

Üye
evet yaklaştın aslında ona benzer

sanırım kardeşiz inanmaya başladım
 

Burak

Üye
teşekkürler.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Uzun geldi direk sona baktım xD
 

nitroux

Üye
ne moktan bir şiir olmuş bu yaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...