Düşünme Konusu

dogukan-

Üye
Almancayı nasıl ezberleyeceğimi düşünüyorum.
 

sLeepLe

Üye
aslında soğanla elmanın tadı aynıymış fakat kokusundan sebep bizlere farklı tat gibi geliyomuş ne kadar ilginç
 

Oğuzhan

Üye
Düşünüyorum öyleyse Luis Aragones...
 

zombaka

Üye
dün gene düşündüm harem kurmak için nereye başvurmak lazımgene düşündüm ve yastığa sarılarak uyumak kafaya koyup uyumaktan daha rahat (düşüncelerimi paylasmaya devam etcem)