Düşünce Suçu(azcık Argo)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
Düşünce Suçu(azcık Argo)
Adamın biri evinde çok güzel bir
>
>
>papağan besliyormuş...
>
>Adam her gün papağanını camın önüne bırakır
>
>
>işe öyle gidermiş.
>
>Papağan da akşama kadar yoldan geçenleri
>
>
>izler, söylediklerini
>
>dinlermiş. Bir gün gene papağan camın
>kenarında
>
>dururken aşağıda eylem yapan
>
>gençler " Tek Yol Devrim" diye
>
>bağırıyorlarmış..
>
>Ertesi gün sağcı gençler eylem
>
>yaparken Papağan " Tek Yol Devrim"
>
>
>diye bağırmaya başlamış.. Sağcılar da
>
>
>evi taşlamışlar... yakıp yıkmışlar.. Adam eve
>dönünce çok
>
>şaşırmış ve olanları komşulardan
>
>
>öğrenmiş. Papağana aynı şeyi bir
>
>
>daha yapmamasını söylemiş.
>
>Bir sonraki gün solcular eylem
>
>yaparken papağan sağcılardan duyduğu
>
>
>"Milliyetçi Haraket Engellenemez"
>
>
>sloganını söylemeye başlamış...
>
>Bu sefer solcular evi taşlamışlar..
>
>
>Adam eve döndüğü zaman bu sefer
>
>dayanamamış, papağanı kümese atmış..
>
>
>Kümeste..
>
>Tavuklar: Ne oldu lan artiz?
>
>Bütün gün öyle orda camda
>
>durup etrafa bakmayı biliyordun..
>
>
>Papağan: xxxx lan xxxx... Ben sizin
>gibi
>
>fuhuştan yatmıyorum.. Düşünce suçundan
>
>
>yatıyorum..
 

slayer

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

ABC

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

spook

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

mhff

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

Gokhan43

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

a21a

Emekli Yönetici
son zamanlarda duyduğum en güzel fıkra. teşekkürler.
 

Exclima

Üye
güzel fıkra gerçekten sağol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...