Dün Beni Biri Aradi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Dün Beni Biri Aradi...
Dün telefonum caldi gizli no dan.Actim biri basladi sarki söylemeye.Kadini dinledim sonra gülmeye basladilar.Nasildi diye sordu gökyüzünde karga kalmadi dedim.Gene güldü okadarmi kötü sesim dedi.Bende evet dedim.Benimde canim skliyordu.Sohbet ettim bayagi kadinla.Ona isin yokmu diye sordugumda üniverstede sinavlar felan bitmis buda atmis kafadan bir no aramis.Bedavasi felan varmis.Neyse sonara dalga gecmeye basladim kizla güldü.Sonra görüsürüz felan dedi kapattik.

Basina böyle bise gelen varmi ??

Ben seviyom böyle arayanlari dalga geciyom kapatiyom.
 

erdi_s

Üye
Kizla bi goruseydin
 
Tepkiler: BrainHacker
Dövlet bize bahmiyyy
 
Tepkiler: BrainHacker

alaStar

Üye
Bazılarıda faceten ekleyip sohbet etmeye çalışıyo böyle insanlar kanımca aranıyo
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Vay Be, Şans Da Böyle Bir Şey Olsa Gerek
 

doctorrr

Üye
Ben açmıyorum öyle olunca
 
Ben olsam sinyal tesbiti yapıp baskın verirdim kar maskesi ile.. ciddi söylüyorum!
 
Tepkiler: only star
    Konu Sahibi
Kadina nerelisin diye sordum ve trabzonluyum dedi

Ne tesadüf
 

acuxx

Üye
evet yaklaşık bi ay önce derya adında bi kız aradı samsundaymış ben manisadayım 40 dk konuştuk dertleştik kaptırdım kendimi
 
    Konu Sahibi
Ama güzel oluyo stres atiyon felan.Istersen kufret arayana kimse bise diyemez
 
Şu numaraları verin bakalım gençler bi gbtlere bakayım
 

zombaka

Üye
Beni arayanlar sesimi beğenmeyip kapatıyo
 

ia.phlvn

Üye
Genelde açmıyorum ben ama arada denk geliyor böyleleri
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...