grafikseli 84
Üye
-
Konu Sahibi
-
rekabetle yapılan her iş mükemmeldir...bende ayni kulvardayim umarim basarli olursun ancak benim kadar olmaman dilegiyle sonucda ileride rakip olabilirz :P saka bi yana
umarim istedigin yere gelirsin
sağol canım benimbütün dualrımız seninle...
sağol ablajım...çok teşekkür ederim...Dualarımız Seninle Ablacım..
nerede başladın sen kursa?bende ayni kulvardayim umarim basarli olursun ancak benim kadar olmaman dilegiyle sonucda ileride rakip olabilirz :P saka bi yana
umarim istedigin yere gelirsin
3d stüdio max kursuna girseydin ya o daha iyi ve 3d max da veriliyor onda....başarılar dilerim sana ve deniz arkadaşıma
bende dün başladım Bilgeadam'da Autocad & 3D Görsellik kursuma
3d stüdio max kursuna girseydin ya o daha iyi ve 3d max da veriliyor onda....
hayırlı olsun...
sağolasınHayırlı olsun. Başarlar
benimde cs3 le başladı kursAutocad yanı sıra zaten 3D Max 2009 ve Photoshop CS3 programlarını görcez zaten
bugün grafikerlik kursum başlıyor...ve saat 18.00 de...
tek dileğim başarılı olmak ve dersleri anlamak...dualarınızla bana destek olun arkadaşlar
evet...admin im...İnşallah başarılı olursunönceden bu konuyu konuşmuştuk sanki, kararlı davranmışsın ne güzel
inşallah canıminşallah istedigin gibi olur
evet...admin im...
konuştuk...herkes çok destek oldu...sağolun...valla sevildiğini bilmek güzel şey
inşallah canım
allah herkesin gönlüne göre versin
sende şimdikten benim için dua et öss ye gircem
sağolasın
benimde cs3 le başladı kurs
3d s max başlayacağim sonra...
Cs3 umrumda degil
autocad ve 3D max önemli benim için
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?