DRİVER 3 VBAG 3rd symbian game

ash54

Üye
    Konu Sahibi
DRİVER 3 VBAG 3rd symbian game
Yükleme Adımlar
1) Önce VBag emülatörünü yükleyin
2) Oyunu şu dizine açın: e:\data\others\vbag

Aşağıdaki telefonlarda test edildi N95 8GB,N95, N81 8GB,N81, N82, N73,N76


artık bi teşşekkürü çok görmeyin.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Eliko432, MegaCimbomlu, TatCeL ve 29 diğerleri

Ozan

Admin
Teşekkürler paylaşım için ...
 
arbaya binmek falan nasıl binmiyor galiba
 

cezapo

Üye
kardeş sağol başarılarının devamını dilerim eline sağlık
 

anl_tr

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
paylaşım için teşekkürler n80 de şu anda ilk görevi tamamladım güzel oyun gta tarzı bişi arabaya R ve L tuşlarına aynı anda basınca biniyor.
 

kemal21

Üye
sağol paylaşım güzel olmuş
 

m.can_10

Üye
arkadaş bu oyunu kuracagım ama sabahtan beri emülatörü bulamadım n 95 var buldugum emülatörlr 6600 için bi yardım edin
 
bende pixel net değil bu oyunda diye silebilirim artık .. çözümü var mı yani oyunda herşey normal bir tek oyun açıldıktan sonra karşıma çıkan kar yağmış gibi görüntü .. herneyse ..
 

yavuz661

Üye
kardes umarım n73 de calısıodur eger kurmayı becerebılırsem super olcak valla emeğine sağlık saol
 
oyun ilk baş gta sandım değilmiş güzel oyun önceden oynamıştım tavsiye ederim gtada olduğu gibi bazı görevlerin var paylaşım için sağolasın
 
teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürler