dosbox ile .exe açmak

ben e63 ile tam goremıyorum dosboxta,sımgelerın ısımlerı sılık sılık sende de oylemı
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
ben tam görüyorum sanırım e63 te klavye var ordan komut verebilirsin
 
komut konusunda sıkıntı yok isteiğimi yazabiliyorum sen bana dosbox.conf dosyasını veya nasıl net görebildiğini söyleyebilirmisin
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
sanırım telinin ekranı 320x240 olduğu için kesik kesik oluyor dosbox.conf dosyasını netten indirebilirsin