Donum çalındı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
donu böylese kendisi nasıldır deyip çalmışlar kabuğu
 

.BlueTR

Üye
sen kaç yaşındasın
 

zaza

Üye
hakketten nerde bu çocuk özledim keratayı daha öğreneceğim çok şey var bundan
 
Tepkiler: Tuba.Erva

JaNbErG

Emekli Yönetici
2. edward klasiği

Tarzını değiştir biraz
 
Kendisine küfrettirmekten zevk alan bir tip belli ki!..
 

zaza

Üye
bu kişi edwird olabilir uzun bir ara ortalarda yok demekki kendini unutturmaya çalışıyor

şüpheliler listesine koydum
 
oğlum yaşama sen, epic fail'mısın nesin, saçma sapan konular açıyosun, psikolojin bozuk belli ama çok komik açtığın konular. biraz hayattan zevk almaya bak, saçma sapan şeyleri kafaya takıyosun.
 
Neden bahçeye asıyorsun arkadaşım, evinin içersine al bir tane kelebek evde as kurusun
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap

sana kısmet var demekki ne diyelim allah tamamına erdirsin
 
Tepkiler: technoshark
Senınkı tazmanyali he... bak bununda donuna ne olmus

 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Silinen Üye 2149105
off ya kardeşim senin adına çok üzüldüm.bu olayın benzeri benimde başıma geldi.benimde subzerolu donum vardı,arkadaşım pantolunumu çekiştirdigi için hem pantolunum hem de subzerolu donum yırtıldı.halbuki ben o donu pazarın en kaliteli esnafından almıştım.bende bu donu ilk aldıgımda 3 ay giymiştim.banyodan ıslak ıslak çıkardım,donu da ıslatırdım.hatta birgün üstündeki subzeronun hatrına ıslakken buzluga koyup dondurdum.dışarı çıkarken giydim,arkadaşıma da gösterdim.baaaaaak benim subzerolu donum vaar,hemde buzlu yaaaaaa,senin var mıııııı? dedim.arkadaşım çok kıskandı,bende hemen almaya gidiyom dedi,buluşmanın ilk dakkasında o da pazara gidip aldı.donlarının bulunması dilegimle,güle güle...
 
Tepkiler: -efşan ve Kǔr Şâd
haha olayı fazla trajikleştirmemiş misin
 
yoksa siz hala çekoslavakyalaştıramadıklarımızdanmısınız ?
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105 ve Necmati
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...