Uygulama Dokunmatik gec isliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Dokunmatik gec isliyor
Arkadaslar telefonum Galaxy Ace Plus. kilidi actiktan sonra dokunmatik 3-5 saniye gec isliyor. Sonrada rahatca islemlerimi yapiyorum. Menuye giriyorum, bir uygulama acmam icin uygulama ikonuna 4-5 kez basmam gerekiyor sonra aciliyor. Bu sorun sık sık var. Neden acaba ?
 

A3rman

Üye
Telefonun rami düşükse olabilir , veya bi baktır derim teknik servise filan . Büyük ihtimal donanımsaldır .
 
    Konu Sahibi
İlk aldigmda boyle degildi. Yazilim ve uygulamalardan dolayi olabilirmi. Birde launcher kullaniyorum .a
 
virüs veya lanucherden kaynaklı olabilir bi virüs taraması yapmanı öneririm
 
Konuyu acan arkadasinz benim. Dr. Web ile tarama yaptm ama virus felanda yok cihazda. Next Launcher kullaniyorum .a
 

PaTRoN23

Üye
Yüklediğin uygulamalarla alakalı olabilır indirme kaynağı farklılığından telefonda kasma görülür. Bir araştırmanı öneririm virüs taramalarında virüs bulamayabilir format dene.
 
    Konu Sahibi
Peki saolun.
Bisey daha sorsam ?
Galaxy ace plus jb guncellemesi alcakmis. Bu guncellemeyi ne zaman alir ?
 
    Konu Sahibi
Peki saolun.
Bisey daha sorsam ?
Galaxy ace plus jb guncellemesi alcakmis. Bu guncellemeyi ne zaman alir ?
 
Peki saolun.
Bisey daha sorsam ?
Galaxy ace plus jb guncellemesi alcakmis. Bu guncellemeyi ne zaman alir ?

Dr.Web kullanıyorum dedin 75 $ mı verdin yoksa burdan mı indirdin?


- - - Eklendi - - -

Burdan indirdiysen hangi üyenin konusuydu hatırlayabilirmisin?
 
Tepkiler: capcup_96
    Konu Sahibi


Dr.Web kullanıyorum dedin 75 $ mı verdin yoksa burdan mı indirdin?


- - - Eklendi - - -

Burdan indirdiysen hangi üyenin konusuydu hatırlayabilirmisin?

Abimin 4 gb android apk arsivi var. Googleplaydan hosuma giden uygulamanin ismini alip arsivden tele atiyorum (:

Dedigm gibi arsivden aldim uygulamayi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...