Doğumgünüm

    Konu Sahibi
Doğumgünüm
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Yaşlandık vesselam

Ne olursa olsun Maxicep ailesi içinde, siz güzel insanların arasında daha nice yıllar olur inşallah.

Resimde pasta az görünüyor ama gönül pastası herkese yeter

@Admin @Yönetici
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: The SLayeR, L-LumieRe, SHS ve 6 diğerleri

papakudioflu

Emekli Yönetici
Vay kardeşim benim artık yaş kemale erdi yani
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece

EroL

Emekli Yönetici
Maşallah, mutlu yıllara
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece
Nice güzel yıllara
 
Tepkiler: bulutsuzgece

Emrgncy

Üye
nice sağlıklı, mutlu ve hayırlı yıllara..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece

Reşwan

Emekli Yönetici
Rabbim sağlık sıhhat afiyet huzur ve mutluluklar versin ömrünü hayırlı eylesin inşallah.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece

Bay H

Üye
Doğum günün kutlu olsun abi, daha nice mutlu, sağlıklı, maxicep'li yıllara
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece
O değil de, adamın yaşı kemale erdi ama halen bekar.! Yok mu çevrenizde kız arkadaşlar? Özgür'ü baş göz edelim artık. Şaka bir tarafa ama cidden ihtiyarlıyorsun.

Sağlık ve afiyetle nice mutlu yıllara inşallah Özgür. Kalan ömrünün, geçen ömründen çok daha güzel şeylerle geçmesini diliyorum Rabbimden. Her daim mutlu ol.
 
Tepkiler: blsm_mr, bulutsuzgece ve -Börteçine-
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Mutluluklar paylaşıldıkça çoğalır.
Sağlık, mutluluk ve huzur hepimizle birlikte olsun inşallah bir ömür
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Oğuzhan

Üye
Doğum gunun kutlu olsun, mutlu ol senelerce. Sana boncuktan kuş yaptım, konacak pencerene.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece

asigsasi

Üye
Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece
dogum günün kutlu olsun abim
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve bulutsuzgece

Joker

Emekli Yönetici
Nice senelere abicim.Ailenle ve sevdiklerinle mutlu bir ömür geçirmen dileğiyle
 
Tepkiler: bulutsuzgece ve OttomaN TigeR

Murat Alper

Moderator
nice güzel sağlıklı huzurlu ve mutlu yıllara özgür abi maxicep olarak
 
Tepkiler: bulutsuzgece
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
İçeceklerinizi almayı unutmayın lütfen.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Joker, Oğuzhan ve Murat Alper

szqn55

Üye
nice mutlu yıllara kardeşim benimde 25 kasım dı
 
Tepkiler: bulutsuzgece

SHS

Üye
nice mutlu senelere
 
Tepkiler: bulutsuzgece

Ozan

Admin
Mutlu yıllar Özgür
 
Tepkiler: bulutsuzgece