Doğum Günün,

    Konu Sahibi
Doğum Günün,
Doğum Günün Kutlu Olsun

Bu gece gene kederli ve oldukça kasvetli,
Boğuyor beni yağmur, karanlık ve yıldırım,

Ruhumun ve yüreğimin acısı tazelendi,
Ama verdiğim sözü tuttum, yine ağlamadım,

Başımı yasladığım cam bile buğulandı,
Nasıl geçti onca zaman, bir şey anlamadım,

Sensiz geçen her gün ciğerim parçalandı,
Bu gün senin doğum günün ve ben yine unutmadım.
Gökçen...
 
Tepkiler: FatoŞ

Metin MF

Üye
Güzel bir şiir olmuş... Hele ki ilk dizesi en güzeli...
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim kardeşim eyvallah.
 

Eykul

Üye
Brillant...

Sonuncu dizesi...
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Gayet güzel olmuş abi Kalemindeki mürekkebe sağlık.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Emrgncy

Üye
Rabb'im ufkunu derûn eylesin
Kalemin her daim Hâk söylesin
Bu garip sensiz neylesin
Üstad'ım Ellerin dert görmesin
 
    Konu Sahibi
Doğum gününü bir kez daha kutlarım.
 
Tepkiler: Emrgncy
Kalemine , yüregine saglık..
Dün akşam ne yedigini unutursunda , sevmişsen onla ilgili hiç bir şeyi unutamazsın. Oluruda yoksa anca alır eline kağıt kalemi yazarsın..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy
    Konu Sahibi
Kalemine , yüregine saglık..
Dün akşam ne yedigini unutursunda , sevmişsen onla ilgili hiç bir şeyi unutamazsın. Oluruda yoksa anca alır eline kağıt kalemi yazarsın..
Teşekkürler okuyan gözlerin dert görmesin, ayrıca yorum içinde teşekkür ederim.
 
Tepkiler: Buraxlive ve Emrgncy

FatoŞ

Üye

Üstadım Şiirin Beni Benden Aldı ... Heyhat Yazacak Kelam YOk Mükemmelden Başka..