Doğum günüm :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Enes

Üye
    Konu Sahibi
Doğum günüm :)
Ee biz de yaşlanıyoruz
 
Tepkiler: Dede

Enes

Üye
    Konu Sahibi
Tapatalk azizliği 2 konu açılmış
 

Joker

Emekli Yönetici
İyi ki doğdun kardeşim
 
Tepkiler: Dede ve Enes

KayraBey

Üye
Adam doğmuşta kutlamada yaparmış

Dostum Allah hayırlı, iman ile dolu, uzun ömürler versin.
 
Tepkiler: Enes ve Silinen Üye 2480407
Dogum gunun kutlu olsun
 
Tepkiler: Enes

Invoke

Üye
Kutlu olsun.
 
Tepkiler: Dede ve Enes

Invoke

Üye
Sen de galaxy w yok muydu? iPhone ile gönderdi diyor ? Elma mı aldın ? O.o
 
Tepkiler: Enes ve Dede

47MaDo47

Üye
Doğum günün kutlu olsun.
 
Tepkiler: Enes
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...