Doğum Günüm.

    Konu Sahibi
Doğum Günüm.
Merhaba OttomaN TigeR,

Maxicep.Com olarak Dogum Gününüzü kutlar, hayatınızda nice esenlikler ve mutluluklar dileriz !
Gelemedik ama unutmadık da... Bugün bizi göremeseniz de bilin ki yanınızdayız

Hayatın tüm kötülüklerinin sizden ve sevdiklerinizden uzak olmasını diliyoruz.
İyi ki varsınız ve iyi ki bizimlesiniz. Hep birlikte nice senelere ...

Çok çok teşekkürler Maxicep (ailem). İyiki varsınız.
 
Tepkiler: yaren_dede, Oğuzhan, Web Designer ve 2 diğerleri

Joker

Emekli Yönetici
Abi iyiki dogdun iyiki tanismisim seninle gerek kisiliginle gerek davranislarinla ornek aldigim abilerimdensin.Allah seni basimizda eksik etmesin dogum gunun kutlu olsun
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy
vaaaay abi doğum günün kutlu olsun nice yıllara abi
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim Burak ve Ömer, birlikte nice yaşlar görürüz inşallah, benim canım kardeşlerim.
 

[ENGİN]

Üye
Nice mutlu yıllara Gökçen iyiki dogdun bileydim ben açardım konuyu yaa
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy
    Konu Sahibi
[ENGİN];6010317' Alıntı:
Nice mutlu yıllara Gökçen iyiki dogdun bileydim ben açardım konuyu yaa

Teşekkür ederim canım abim, birlikte daim olur inşallah.
 
Mutlu yıllar, yeni üye oldum direk gözüme çarptınız. Nice yıllara inşallah
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Doğum Günün Kutlu Olsun Nice Yıllara ..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Oğuzhan

Üye
Dogum gunun kutlu olsun Gokcen abi
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy

Haydar

Emekli Yönetici
Dogum gunun kutlu olsun Gokcen abi
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu olsun Üstad'ım...



Yalnız konuyu ben açacaktım erken davranmışsın...
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Dede

KayraBey

Üye
Tertibim ya bir yaş daha gitti desene Nice senelere inşallah.Sağlıklı ve mutlu bir şekilde... Allah hayırlı uzun ömürler versin.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Nice mutlu yıllar dilerim Gökçen.
İyi ki varsın, iyi ki aramızdasın.
Maxicep Ailesi de senin gibi iyi bir üyeye sahip olduğu için çok şanslı.
Yeni yaşında her şey gönlünce olsun.

 
Tepkiler: Dede ve OttomaN TigeR

Enes

Üye
Abi doğum günün kutlu olsun Allah yar ve yardımcın olsun
 
Tepkiler: OttomaN TigeR