Doğum Günüm ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
Doğum Günüm ...
Bir yıl daha yaşlanmış bulunmaktayım artık 1 yıl daha eksildi ömrümden Ehliyet almamada az kaldı tabi sevinsemmi üzülsemmi bilemedim
 

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu olsun...

Nice Yıllara...
 
Tepkiler: MrExpert

Xelord

Üye
Nice mutlu yıllara

- - - Eklendi - - -

Ehliyete az kaldıysa noldu şimdi 17 mi? 16 mı? =)
 
doğum günün kutlu olsun nice senelere
 
Tepkiler: MrExpert

doctorrr

Üye
Nice yıllara...
 
Tepkiler: MrExpert
Doğum günün kutlu olsun nice senelere
 
Tepkiler: MrExpert

Haydar

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun kardeşim
 
Tepkiler: MrExpert

m542tf

Üye
Doğum günün kutlu olsun sağlıklı nice senelere kardeşim
 
Tepkiler: MrExpert
Sağlık ve afiyet dolu nice mutlu yıllar dilerim, doğum günün kutlu olsun.
 
Tepkiler: MrExpert
Mutlu yıllar Battal

Bende 40 gün sonra felan 18
 

ANIL

Admin
Nice yıllara
 
Tepkiler: MrExpert

musti843

Üye
Doğum günün kutlu olsun
 

KayraBey

Üye
Nice yıllara.
 
Tepkiler: MrExpert
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...