Doğu'da kadın olmak 2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Doğu'da kadın olmak 2







 
Tepkiler: william75

Kum-Adam

Üye
Allah yardımcıları olsun
 
Allah gerçektende yardımcıları olsun ..
 
Allah yardımcıları olsun ama bence anadolunun her yerinde kadın olmak zor sadece doğuda deil
 
Kadın vardır, çerden çöpten aş eder; kadın vardır, pişmiş aşı taş eder..!,
 
batıda kadın olmak daha zor bence. Var olan enerjilerini makyaj, trip,tavır, hoş görünme kompleksi vs ye harcamayıp çalışıyorlar buda onların değil bu hale düşürenlerin ayıbıdır.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Kadın olmak zor bu ülkede zaten. Ölüm haberlerini duymadığımız gün yok gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...