• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

Dj JanBerg Remix 2008

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dj JanBerg Remix 2008
1- Dj Janberg_Fiesta Again summermix2008

2- Dj JaNbErG VS Seden Gürel_Show Cala Remix2008

3- Dj JaNbErG vs Ayça_Kanarmıyım2008

4- Dj JaNbErG_ex love2008

5- Dj Janberg vs Gripin_dalgalandımda duruldum2008

6- Dj Janberg_Tom Snare 2008

Şarkıların Fullerini Burdan Bulabilirsiniz

 

Ekli dosyalar

safakk34

Üye
güzel olmuş sağol paylaşım için
 
buradaki şarkılar full mü yoksa yarım mı yarım ise tam olarak nereden bulabilirim ?
 

eQooo

Üye
saol janberg........
 

mihman

Üye
Saol Canberk Kardeş
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eyvallah arkadaslar sagolun
 
Melodiler Için Saolasın Dostum Güzel Paylaşım
 

Dawn

Emekli Yönetici
ya arkadşlar aklım almıyor aranızda bu müzikleri acıp dinleyen varmı yoksa sadece eline saglık tsşk solun diye yazıp geçiyormusunuz 4 tane muzik indirdim 2 si dosya bozuk 2 side dosya biçimi desteklenmiyor media player winamp acmıyor biri yardımcı olsun bendemi sorun var yoksa deniyen yokmu
 

delrico

Emekli Yönetici
sende sorun var
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
alla alla nasıl dosyalar bozuk sacmalamayın arkadaslar yaa saglam
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sarkılara devam buyrun linkler basta
 

gknky

Üye
nie sildin yazdıklarımı ?? bide her konunu üst konu yapıosn senin şarkıların dünya listelerindemi?

senin ayrıcalığın neki üst konu yapıosun herkonunu?

yönetim nerde adminlere sesleniorm ????????????????????
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Silerim tabikide konumu aşağılıyosun ben buyuk bir djyım demiyorum ama sen ukalalık yapıp konumu kotuledın sence hos bişimi....

bosuna seslenme yönetimde burda

konumu neden ust konu yapıyorum cevabınıda verıyım ben senın gıbı konu acıpta tek lınk koymuyorum hepsıni biraraya topluyorum dünya listelerinde ise umarım seninkiler yer alır bi bak bakalım senın konularında msjlarım nasıl hiçbişekildede kotulemedım iyi geceler
 

Dawn

Emekli Yönetici

bende katılıyorum arkadaşıma bu sitede ust konu nasıl yaıpılıyor bilniyorum ama insan kendi konusunu üst konu yapması sacma birsürü yönetiiler üyeler felan var bırak onlar seni ust konuya taşısın bence cok ilgi gören konular üst konu olabilir
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilgi gorulen üst konu varsa bana bildir ben pek goremıyorum
 

gknky

Üye
benm parçaları tek konuda topla bakalm nasıl üst konu oluo
 

Negative

V.I.P Üye
Teşekkürler Canberk ..