Dıvittır ı olan varmı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
 
Arkadaşların Baskısı Üzerine Dün Açtım Alışmaya Çalışıyorum
 
Yok. Gerekte yok. maxicep e yamuk yapamam.
 

Archonn

Üye
Dıvitter ne ki la
thewitter.com mu?
 

MrTech

Üye


- - - Eklendi - - -

@LeMrTech
 
Tepkiler: Emma-Watson
Emma-Watson eski profil resmini pm den atarmısın?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...