Dışlanıyorum v1 Unsigned(Linkler Yenilendi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Dışlanıyorum v1 Unsigned(Linkler Yenilendi)
Arkadaşlar okulda kimse benimle arkadaş olmuyor geçenlerde bizim sınıftaki kızların yanına gidip konuşmak istedim ama benimle dalga geçtiler kalbim çok kırıldı ölmek kalp krizi geçirmek istiyorum ne yapmam lazım acaba
 

Nadir

Emekli Yönetici
ya Allah'ım birde bu adet çıktı yaa.
 

Aziz™

Üye
n73'te çalışırmı gardaş sertifika olayını çözemedim gitti unsigned yazmışım ben köylüyüm bilmem ne oluyor o ?..
 
forumda kımse benı sevmıyo bütün abilerim bagırıyor..benden küçük olanlar bıle ezıyo dalga gecıyo..mahalleden gecemıyorum aklıma gelıyo uyuyamıyorum
hıc erkek arkadasım olmadı neden bu kadar cırkınım
mutlu olmak benımde hakkım deılmı yumurtalık bıle benden daha cok sevılıyo
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Unsigned ne hacı açıklarmısın
 
Firmware ve versiyonunun önemli..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Emre seni şikayet edeceğim kaçak paylaşırsın he
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Vay be anilar canlandi ne gunlerdi

Sent from my GT-I8150 using Tapatalk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...