andezitt Üye Never Back Down' Alıntı: bak hangisi bulursam deme 16 al ayda 1 değştrmssn telefonu dahili hafıza ne kadar fazla olursa o kadar sistem rahat çalışır Genişletmek için tıkla ... Tamam hocam söz dediğini dinlicem alicam haklısın aslinda hafıza kartı ne kadar class 10 olursa olsun kasma yapiyo
Never Back Down' Alıntı: bak hangisi bulursam deme 16 al ayda 1 değştrmssn telefonu dahili hafıza ne kadar fazla olursa o kadar sistem rahat çalışır Genişletmek için tıkla ... Tamam hocam söz dediğini dinlicem alicam haklısın aslinda hafıza kartı ne kadar class 10 olursa olsun kasma yapiyo
Never Back Down Üye andezitt' Alıntı: Tamam hocam söz dediğini dinlicem alicam haklısın aslinda hafıza kartı ne kadar class 10 olursa olsun kasma yapiyo Genişletmek için tıkla ... sonuçta sistemi hafıza kartına kurmuyoruz dimi üstad
andezitt' Alıntı: Tamam hocam söz dediğini dinlicem alicam haklısın aslinda hafıza kartı ne kadar class 10 olursa olsun kasma yapiyo Genişletmek için tıkla ... sonuçta sistemi hafıza kartına kurmuyoruz dimi üstad
andezitt Üye Never Back Down' Alıntı: sonuçta sistemi hafıza kartına kurmuyoruz dimi üstad Genişletmek için tıkla ... Tabi hocam haklısın arkadaşin telefonunda hafıza kartinda boş klasörler var kasma çok oluyo
Never Back Down' Alıntı: sonuçta sistemi hafıza kartına kurmuyoruz dimi üstad Genişletmek için tıkla ... Tabi hocam haklısın arkadaşin telefonunda hafıza kartinda boş klasörler var kasma çok oluyo
Never Back Down Üye andezitt' Alıntı: Tabi hocam haklısın arkadaşin telefonunda hafıza kartinda boş klasörler var kasma çok oluyo Genişletmek için tıkla ... şimdiden hayırlı olsun adaşım iyi günlerde kullan
andezitt' Alıntı: Tabi hocam haklısın arkadaşin telefonunda hafıza kartinda boş klasörler var kasma çok oluyo Genişletmek için tıkla ... şimdiden hayırlı olsun adaşım iyi günlerde kullan
andezitt Üye Never Back Down' Alıntı: şimdiden hayırlı olsun adaşım iyi günlerde kullan Genişletmek için tıkla ... Sağolasın allah razı olsun
Never Back Down' Alıntı: şimdiden hayırlı olsun adaşım iyi günlerde kullan Genişletmek için tıkla ... Sağolasın allah razı olsun
mehmettech Üye Hayırlı olsun... sanırım konu bitti soracağın başka bişey yoksa konunun kapanmasında bir sakınca yok
andezitt Üye mehmettech' Alıntı: Hayırlı olsun... sanırım konu bitti soracağın başka bişey yoksa konunun kapanmasında bir sakınca yok Genişletmek için tıkla ... Yok yok tabikide kapatabilirsiniz teşekkür ederim maxicep ailesine
mehmettech' Alıntı: Hayırlı olsun... sanırım konu bitti soracağın başka bişey yoksa konunun kapanmasında bir sakınca yok Genişletmek için tıkla ... Yok yok tabikide kapatabilirsiniz teşekkür ederim maxicep ailesine
anilari35 Üye andezitt' Alıntı: Telefonu 16 gb almak mı mantıklı yoksa 16 gb kart almak mı? Genişletmek için tıkla ... Benimki 4gb 16 alsam diye dusunmedim degil ama rom falan dusunuyorsan 16 ya uymuyor hepsi rom islerine merakliysan 4 al
andezitt' Alıntı: Telefonu 16 gb almak mı mantıklı yoksa 16 gb kart almak mı? Genişletmek için tıkla ... Benimki 4gb 16 alsam diye dusunmedim degil ama rom falan dusunuyorsan 16 ya uymuyor hepsi rom islerine merakliysan 4 al
andezitt Üye anilari35' Alıntı: Benimki 4gb 16 alsam diye dusunmedim degil ama rom falan dusunuyorsan 16 ya uymuyor hepsi rom islerine merakliysan 4 al Genişletmek için tıkla ... Rom işlerine meraklı değilim desem yalan olur ama korkuyorum onun için bişey yapamıyorum
anilari35' Alıntı: Benimki 4gb 16 alsam diye dusunmedim degil ama rom falan dusunuyorsan 16 ya uymuyor hepsi rom islerine merakliysan 4 al Genişletmek için tıkla ... Rom işlerine meraklı değilim desem yalan olur ama korkuyorum onun için bişey yapamıyorum
Karalama45 Üye bence discovery sebebi s3u satsan ayni fiyata veye yakin bir fiyata gitmez ama gmd ayni fiyat ve yakin fiyata giser kisacasi piyasaya gmd
bence discovery sebebi s3u satsan ayni fiyata veye yakin bir fiyata gitmez ama gmd ayni fiyat ve yakin fiyata giser kisacasi piyasaya gmd