bence güncellemeye falan dikkat ediyorsan motorolada alma. bende atrix vardı motorola ds destek sıfır. aynı klasmandaki telefonlar hatta daha kötüleri android 4e geçerken atrix 2.3.4te kalmıştı. telefon aslında kaliteli ve sağlamdı.karar senin
bendeykende vardı ama işe yaramadı ben ekimde sattım atrixi sırf bu sebepten. ha telefon kraldı gerçekten. kalite olarak at başı giden firmalardan kalitelidir aslında