Dirt 3 açılmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gezelebe

Üye
    Konu Sahibi
Dirt 3 açılmıyor
Dirt 3 indirdim ve kurdum , ***** yaptıktan sonra oyuna giremiyorum fare imleci dönüyor ama açılmıyor sistemim oyunu açmaya müsait lütfen bilen birisi varsa yardımcı olsun

Not : Virüs programını devre dışı bıraktım ,
 
Farklı ler dene,yönetici olarak çalıştır,uyumluluk değiştir.
 

nalcam22

Üye
özellikler/uyumluluk serice paket 3 ile çalıştırı şeç belki olur
 
Aynen uyumluluk değiştir,başka crackler dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...