DiLeK KuTuSu

Dedikoducuların erkek gibi konuşmasını diliyorum..
 

DiaBLoS

Admin
Yaşların birgün de 3 yaş düşmemesini diliyorum ...
 
Erkek gibi 18 yaşımda askere gittim.
Birilerinin de erkek olmasını diliyorum.
 

DiaBLoS

Admin
İnsanların ağlanacak durumuna , gülmesini diliyorum..
 
Kızlara yaranmak adına dedikodu yapılmamasını diliyorum.
 

DiaBLoS

Admin
Yaşımın 20 olmasını diliyorum...!
 
Yarın olduğu gibi.. her zaman İstanbulda olmayı diliyorum.. ki öyle olacak..
Maxicep'teki yakın arkadaşlarımla komşu olmayı diliyorum..ki öyle olacak..
 
    Konu Sahibi
Sesınızı Kesın Diyorum.

Ayrıca Bu Konuda Böylee Konuşmayın İstiyorum




Onu Bende Çok Derdim Nerden Büyüdük.
Gereksız Şeyler Yaşıyoruz.
Gereksız İnsanlar Tanıyoruz.

İnşallah İstediğin Olur Diyorum.
 
Küçük bir köyde yaşamak isterdim..Tarla ekip biçmek ve buz gibi kaynak sularından içmek..GDO LU ÜRÜNLERDEN UZAK olmak
isterdimm..Bunlar beni mutlu ederdi...

Not: dilegim kabul oldu zaten böyle yaşıyorum.
 
    Konu Sahibi
Bakınızz Yemın Ediyorum Kimseyi Dinlemem Ağzımdan Gelenii Sayarım.
Sacma Sapann Konusmalar Yapmayın Yaa

Yapmaya Devamm Edeceksenızz Kilit Vurdurcam Konuya !

Ferit Çok Güzel Yazdın Teşekkürler.
 

Berlin Boleyn

insanların kendini piyon olarak kullandırmamasını diliyorum...
 
Tamam sakin olalım arkadaşlar..

Herkesin ilgi çekmek adına icraatlar yapmamasını diliyorum..
 

Berlin Boleyn

ben dikkat çekmek istiyorum mustafa