DiLeK KuTuSu

CoDeYs

Üye
şu gereksiz mesaj atanların banlanmalarına
 
temmuz gelsınn
istanbulda arkadasmla kadıköyde gezeyımmmmmm bu daha yakın sanırım temmuzdan
 

buketcik

Üye
sezonu kazasız belasız bir atlatsam.meksikaya gitmek istiyorum
 

Xilence

Kapalı Hesap
Bir Karizma Yapıp , Beylikdüzünde Tatil Yapmak İstiyorum
 

minoo

Üye
Gelsin, hiç gitmesin istiyorum
 

buketcik

Üye
pınarın dileğinin kabul olmasını istiyorum
 

Xilence

Kapalı Hesap
Yazda , Sahile Gitmek İstiyorum (Beylikdüzü,Kumburgaz,Tekirdag,Kilyos,Caddebostan)
 

buketcik

Üye
herkesin dilekleri kabul olur inşallah
 

zaza

Üye
birazcık mutluluk çok değil biraz
 

buketcik

Üye
verdim gitti.
mantıklı ve aklı başında arkadaşlarım kardeşlerim olmasını isterdim.saçmalamadan düşüne bilen sabırlı ve iradeli aynı zamanda güçlü biri.
ama nerdeeee
 

zaza

Üye
verdim gitti.
mantıklı ve aklı başında arkadaşlarım kardeşlerim olmasını isterdim.saçmalamadan düşüne bilen sabırlı ve iradeli aynı zamanda güçlü biri.
ama nerdeeee
ne yapsak suç ben taziyedeyim zaten kafam dağılsın diye foruma giriyorum bide abla sen buradan sıkıyon gerçekten boğuluyorum
 
dilek kutusu bugun aldıgm bı haberle sanırım dılegım kabul olcak yakındır
 

zaza

Üye
şu 10 hafta hayırlısı ile bitsin istiyorum yarabbi
 

phasan

Üye
Sevgilim olsun istiyorum
 
hadı bu ay cabucak bıtsın =)
 

pelın_

yıne antalyada olmak ıstıyorum ama bu sefer hıç donmememk ve bu ıstanbuldan kurtulmak ıstıyorm