bu durumda bu ülkeyide terketmen lazım dostum..malesef burası Türkiye ve bu tür şeyler sadece avea da degil her yerde her firmada yaşanan şeyler..benimde başıma işbankasında aynı konu geldi..ögrenciyken aldıgım maximum kartımı bi şubeden iptal ettirmiştim ancak adamlar kartı iptal etmemiş , kayıp çalıntı bildirmişler..benim şubeme yeni kart gelmiş ve hiçbir borcu olmamasına rağmen o kart a kart kullanım ücreti diye bi ücret borç olarak eklenmiş..ögrenci olmamdan ötürü evi taşımıştım, dolayısıyla bana extre flanda ulaşmadı..bende nasılsa kapattım diye takipçisi olmadım ve 25 ytl lik kart borcu yıllar sora karşıma 200ytl olarak çıktı..malesef hat alırken hada kart alırken okumadan imzaladıgımız o kocaman sözleşmelerde bu tür durumlara karşı haklı çıkmalarını saglıycak her türlü önlemi almış oluyor bu firmalar..geçmiş olsun..