Dikkat 2730 açılmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Dikkat 2730 açılmıyor
Telefon açılırken nokia amblemi geliyor ama açılmıyor hep o amblemde kalıp duruyo.telefon açılmıyo kısacası phonex'ten açabilirmiyim
 

Burak

Üye
sanırım telefonunuz çökmüş flash atmanız gerekiyor.
 

faster18

Üye
benim minton mp3 te ayniydı.açılırken minton logosu çikıyodu,sonra açılmıyordu ve takılı kalıyordu.attığım müzikler virusluydu heralde zavallıcağız çöktü XD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...