Digiphone DG67 Klavye Büyütme ?

tyurs

Üye
    Konu Sahibi
Digiphone DG67 Klavye Büyütme ?
Arkadaşlar telefonun klavyesi çok küçük msj yazarken çok zorlanıyorum onu büyütme ayarı yok sanırım ama bunun başka bi yolu var mı güncelleme vs. Yardımcı olursanız sevinirim..
 
iPhoneSMS Midlet Suite
programı klavyeyi 3 misli büyütüyor.Ama umarım senin telde çalışır.Java programıdır ve jar uzantılı dosyadır.Çin malı tellerde falan çalışır.Telefona at tıklayınca yükle seçeneğinden kur.Mesaj yazabilirsin ama gelen mesajlara bu programla cevap veremiyorsun.Daha doğrusu veririsin de hep programı çalıştırıp sonra msj atmak zorundasın.Yanıtla seçeneği yok yani.Ben da araştırıyorum.Bence yakında bu sorun çözülür.Yukarıda adını verdiğim programı internette bulabilirsin.
 
Ya arkadaşlar bu ne programmış ya google de aramadığım site yok. program hiç bir yerde yok. Ben mi bulamıyorum acaba. elinde olan varsa paylaşabilir mi . Teşekkürler.
 
bu programı bende bulamadım soyleyen arkadas da varsa atabılır mı?
 

power333

Üye
programı denedim ama işte her seferinde olmuyor mesaj geldikdn sonra java dan açmak ondn sonra göndermek gerekiyor bence uğraşılmaz kullanışlı deil yani