dfu modu nasıl geri alabilirim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emirr039

Üye
    Konu Sahibi
dfu modu nasıl geri alabilirim ?
bilen varmı acill
 

Oğuzhan

Üye
alınmıyor galiba itunestan kurtarma modunda geri yüklemen gerekecek
 

altay666

Üye
Home butom ve powerbutona 3-4 saniye basili tut telofan yeniden baslar eger bunu deneyip olmazsa tiniumburella ile exit recowery buyonu ile cikarabilirsin
 
İreb diye bi program var onu kullanarak geri alabilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

altay666

Üye
Benim bildigim ireb ile dfu moda sokabilirsin dfu dan cikaramazsin
 

JoGa

Üye
Home + Power tuşuna aynı anda elma ışareti gelinceye kadar bas sonra çek dfu moddan çıkarsın kardeşim
 
Doğrudur dostum kavram karışıklığı yasıyorum bu aralar


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...