Devamsızlık Af Çıkacak Mi?

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
Devamsızlık Af Çıkacak Mi?
arkadaslar okulda devamsızlık yapılan ogrencıler af cıkacakmı bır bılgısı olan war mı sınırdayım ona gore kacacam
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende sınırım ama resike girmeye değmez.
 

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
çıkmazsa rapor alcam ama ne ugrastıryor kı benı huseyın celık bey cıkarsın affı zaten kalsak bıle bıızm okulda sınıf kalmadı :S
 

alihan

Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 21 2006, 12&#58;37 PM) [post=339295]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
çıkmazsa rapor alcam ama ne ugrastıryor kı benı huseyın celık bey cıkarsın affı zaten kalsak bıle bıızm okulda sınıf kalmadı :S
[/b][/quote]
arkadaşlar valla ben cıktı dıye duydum ama ogretmenler solemıyomus
 

mAd_girL

Üye
valla çıksa süper olur resmen okulda kaldım..kaçamıyorum yaa
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
37 gün toplam daha ne olsun..
 

mAd_girL

Üye
37 mi ??? napacan peküü ?? bende benimkini fazla sanardım
 

face1tr

Üye
benim 68 günj oldu, bizim müdür yardımcısı sağolsun, takma kafana diyo
 
Tepkiler: Tanergrbz

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
37 ama raporlu+raporsuz.


Face bende lise 3 olsam öyle olur..
 

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
insallah benımkı geldı dayandı 18,5 ga
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Lise sonda okuyorsan devams&#305;zl&#305;k s&#305;n&#305;r&#305; 45 gün, bunu doldurmam&#305;&#351;s&#305;nd&#305;r her halde? Bizim zaman&#305;m&#305;zda olmaz ki.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Herkese 45 gün zaten lise sonlara değilki sadece.
 
Walla bizim mudur yardımcısı çok iyi.Gidiyom dewamsızlığı soruyom sen kafana takma bırakmayız kimseyi dior.Hocam yinede söleyin diom yasak felan dio ama merak etme kalmazsın dio.Geçen sene 29 günle geçtim.Bu sene şu anda 23
 

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; May 26 2006, 06&#58;41 PM) [post=343280]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Herkese 45 gün zaten lise sonlara değilki sadece.
[/b][/quote]

Ben öyle biliyordum.
 

neshe!

Üye
2009 devamsızlık affı cıkıcak mı? Bilen varmı_?
 
benim ilk okul öğleden sonra girmioduk 5 gün kalmış hocada beni sevio çokğu gün yok yazmamış
 
Ben lisedeyken 69 gün devamsızlığım vardı son sınıfta abartmıyorum arkadaşlar ben bile bitirdiysem sizde bitirirsiniz her zaman bir yerlerden bişiler çıkmıştır takmayın okadar keyfinize bakın