MAERKEK
Admin
-
Konu Sahibi
-
Asha serisini çok tanımıyorum , kullanmadım.Nokıa asha 311 i tavsiye edermisiniz
Almayı düşünüyorum ucuz bi tane buldum. Sadece oyun için alıcam. Wifi mobil veri ve bt önemli
Nokıa x2-00 da yolda geliyor
onunda incelemesi yapar yazarım.
Mesaj birleştirildi:
Evimize giren ilk nokıa tuşlu telefondur kendisi babam almıştı.
Golf, araba ve backgammon oyunu vardı. Telefondaki internete giren de ilk bendim. Bizimkiler bu telefonu nasıl öğrenecez napacaz dirken ben 2 saatte telefonun bütün her bişisini öğrenmiştim.
Nokia C6-01 var elimde 😁Oyun oynicaksan Symbian 3 telefon al. Nokia N8 al. Bir sürü kaliteli oyun var Symbian 3 te.
Asha 311 kullandim 3 tane genel sorunları dokunamtik çalışmıyor bende anakarti sökerek dokunmatigin pimlerini azicik kaziyip tekrar takinca duzuliyor en son gelen dokunmatik basmiyordu düzelttim ekrana görüntü gelmedi baktim ekranda sağlam ekran ışığı arızalanmış onuda tamir ettim ama kullanilacak telefon mu hayir onun yerine nokia 500,700 ,nokia 308 asha falan bakNokıa asha 311 i tavsiye edermisiniz
Almayı düşünüyorum ucuz bi tane buldum. Sadece oyun için alıcam. Wifi mobil veri ve bt önemli
Nokıa x2-00 da yolda geliyor
onunda incelemesi yapar yazarım.
Mesaj birleştirildi:
Evimize giren ilk nokıa tuşlu telefondur kendisi babam almıştı.
Golf, araba ve backgammon oyunu vardı. Telefondaki internete giren de ilk bendim. Bizimkiler bu telefonu nasıl öğrenecez napacaz dirken ben 2 saatte telefonun bütün her bişisini öğrenmiştim.
Bakalım. N73 de fena telefon .Asha 311 kullandim 3 tane genel sorunları dokunamtik çalışmıyor bende anakarti sökerek dokunmatigin pimlerini azicik kaziyip tekrar takinca duzuliyor en son gelen dokunmatik basmiyordu düzelttim ekrana görüntü gelmedi baktim ekranda sağlam ekran ışığı arızalanmış onuda tamir ettim ama kullanilacak telefon mu hayir onun yerine nokia 500,700 ,nokia 308 asha falan bak
Mesaj birleştirildi:
Mesela bu hafta n73 nokia geldi taa 2008 de kullanima bırakılmış (icinde turkcell mesajlarinin tarihinden baktim kasasi iyi imeili yurtdışı cikti bende öylece ilana ekledim bir hastası cikarda alir anlaminda
N73 Nokia nın üvey evladı gibiydi. Diğer n serisi telefonlardan daha düşük donanıma sahip olması ve resmi olarak n gage desteği verilmemesi Nokia nın nasıl bir şirket olduğunu gösteriyor. Bir süre kullandım ama bir türlü isinamadim telefona. Rami düşük olduğundan dolayı kasıyor.Bakalım. N73 de fena telefon .
Tasarım olarah , yoksa N95 N97 gibi iyileti de vardırN73 Nokia nın üvey evladı gibiydi. Diğer n serisi telefonlardan daha düşük donanıma sahip olması ve resmi olarak n gage desteği verilmemesi Nokia nın nasıl bir şirket olduğunu gösteriyor. Bir süre kullandım ama bir türlü isinamadim telefona. Rami düşük olduğundan dolayı kasıyor.
N serisinin tuşlu olanlarda en üst model N95 ti. Ben en çok en n82 yi sevmiştim ama bulamadım hiçbir yerde.Tasarım olarah , yoksa N95 N97 gibi iyileti de vardır
Bakalım. N73 de fena telefon .
Resmi olarak yoktu ama ben cihazi ilk hackledigimde ngage kurmustum hatta ratate me vardi ekrani can cevirme o bile aktif tiN73 Nokia nın üvey evladı gibiydi. Diğer n serisi telefonlardan daha düşük donanıma sahip olması ve resmi olarak n gage desteği verilmemesi Nokia nın nasıl bir şirket olduğunu gösteriyor. Bir süre kullandım ama bir türlü isinamadim telefona. Rami düşük olduğundan dolayı kasıyor.
Bende yüklemiştim kullandığım dönem. Donanım vasat. Hafıza kartı olmadan hicbir ise yaramıyor maalesef.Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdonanım olarak vasat olsada çıktığı döneme göre amiral gemisi sayılırdı ben aynı tip pasaport kayıtlı olanini kullandim vadafone dan alınma sürekli acilista vadafone falan yazardı kafaya koydum bu vadafonedan kurtaracan diye v4 surumune güncelledim yine aynı sonra ogrendim nss diye programla ürün kodunu değiştirip n73 müzik editon yapabiliyormuşuz yaptim harbiden daha iyi güzel daha akıcı oldu sonra baktim internet editon varmis o son cikan n73 modeli nadir bulunur cin pazarina ozgu cikti tr dili yok olduğu için ben yapmadin ürün kodunu n73 internet editone cevirmistim oyle ce kaldi benim cihaz gri şuandaki gibi benim aklimda gecen siyah kapak ve kirmizi kasa takmakti tamamen kendime özgü istiyordum bir baktim nokia 5800 xm ile takas ettim daha da uste 100tl vermistim(2011 de euro 2tl dolar 1.5 du ) aklimdam bu cihazida öyle yapmak vardı imei kapanmış 7 yıldan dolayı acikcasi yazik olmuş devletin böyle saçma sapan uygulamalariyla eski cihazlari heba ediyor simdi acik olsa bile imeili n73 me yapamam nokia yazilim araci artik bitti böyle alıcısını bekleyecek nasip artik
Mesaj birleştirildi:
Resmi olarak yoktu ama ben cihazi ilk hackledigimde ngage kurmustum hatta ratate me vardi ekrani can cevirme o bile aktif ti
Bende de 128 mb orjinal hafıza kartı vardı o bana yetiyordu düşün 50den fazla oyun tema program olduğu halde 40-50mb bos alan vardı eksileri wifisi yoktu n95 gibi akici degildiBende yüklemiştim kullandığım dönem. Donanım vasat. Hafıza kartı olmadan hicbir ise yaramıyor maalesef.
O zamanın giriş seviyesi telefonu idi iste.Bende de 128 mb orjinal hafıza kartı vardı o bana yetiyordu düşün 50den fazla oyun tema program olduğu halde 40-50mb bos alan vardı eksileri wifisi yoktu n95 gibi akici degildi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdonanım olarak vasat olsada çıktığı döneme göre amiral gemisi sayılırdı ben aynı tip pasaport kayıtlı olanini kullandim vadafone dan alınma sürekli acilista vadafone falan yazardı kafaya koydum bu vadafonedan kurtaracan diye v4 surumune güncelledim yine aynı sonra ogrendim nss diye programla ürün kodunu değiştirip n73 müzik editon yapabiliyormuşuz yaptim harbiden daha iyi güzel daha akıcı oldu sonra baktim internet editon varmis o son cikan n73 modeli nadir bulunur cin pazarina ozgu cikti tr dili yok olduğu için ben yapmadin ürün kodunu n73 internet editone cevirmistim oyle ce kaldi benim cihaz gri şuandaki gibi benim aklimda gecen siyah kapak ve kirmizi kasa takmakti tamamen kendime özgü istiyordum bir baktim nokia 5800 xm ile takas ettim daha da uste 100tl vermistim(2011 de euro 2tl dolar 1.5 du ) aklimdam bu cihazida öyle yapmak vardı imei kapanmış 7 yıldan dolayı acikcasi yazik olmuş devletin böyle saçma sapan uygulamalariyla eski cihazlari heba ediyor simdi acik olsa bile imeili n73 me yapamam nokia yazilim araci artik bitti böyle alıcısını bekleyecek nasip artik
Mesaj birleştirildi:
Resmi olarak yoktu ama ben cihazi ilk hackledigimde ngage kurmustum hatta ratate me vardi ekrani can cevirme o bile aktif ti
Denedim ilk sahibi ben degilim ki 7 yil once kim hat taktiysa onun e devletinle aciliyor gecen nokia c3 aldim kutulu almadan once sorguladim 7 yildan kapali sahibine tarif ettim cok ta anlayisli biri cikti e devletten aktif etti tekrardan satin aldim telefonuLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Denemelisin belki açılır
Yeni sahibine hayırlı olsunEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdonanım olarak vasat olsada çıktığı döneme göre amiral gemisi sayılırdı ben aynı tip pasaport kayıtlı olanini kullandim vadafone dan alınma sürekli acilista vadafone falan yazardı kafaya koydum bu vadafonedan kurtaracan diye v4 surumune güncelledim yine aynı sonra ogrendim nss diye programla ürün kodunu değiştirip n73 müzik editon yapabiliyormuşuz yaptim harbiden daha iyi güzel daha akıcı oldu sonra baktim internet editon varmis o son cikan n73 modeli nadir bulunur cin pazarina ozgu cikti tr dili yok olduğu için ben yapmadin ürün kodunu n73 internet editone cevirmistim oyle ce kaldi benim cihaz gri şuandaki gibi benim aklimda gecen siyah kapak ve kirmizi kasa takmakti tamamen kendime özgü istiyordum bir baktim nokia 5800 xm ile takas ettim daha da uste 100tl vermistim(2011 de euro 2tl dolar 1.5 du ) aklimdam bu cihazida öyle yapmak vardı imei kapanmış 7 yıldan dolayı acikcasi yazik olmuş devletin böyle saçma sapan uygulamalariyla eski cihazlari heba ediyor simdi acik olsa bile imeili n73 me yapamam nokia yazilim araci artik bitti böyle alıcısını bekleyecek nasip artik
Mesaj birleştirildi:
Resmi olarak yoktu ama ben cihazi ilk hackledigimde ngage kurmustum hatta ratate me vardi ekrani can cevirme o bile aktif ti
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?