(Destek) 6230i java yasağını kaldırma

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Asha serisini çok tanımıyorum , kullanmadım.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Oyun oynicaksan Symbian 3 telefon al. Nokia N8 al. Bir sürü kaliteli oyun var Symbian 3 te.
 
Tepkiler: MAERKEK

Hasand.

Üye
Asha 311 kullandim 3 tane genel sorunları dokunamtik çalışmıyor bende anakarti sökerek dokunmatigin pimlerini azicik kaziyip tekrar takinca duzuliyor en son gelen dokunmatik basmiyordu düzelttim ekrana görüntü gelmedi baktim ekranda sağlam ekran ışığı arızalanmış onuda tamir ettim ama kullanilacak telefon mu hayir onun yerine nokia 500,700 ,nokia 308 asha falan bak
Mesaj birleştirildi:

Mesela bu hafta n73 nokia geldi taa 2008 de kullanima bırakılmış (icinde turkcell mesajlarinin tarihinden baktim kasasi iyi imeili yurtdışı cikti bende öylece ilana ekledim bir hastası cikarda alir anlaminda
 
Tepkiler: Fatih BaKeR, MAERKEK ve Silinen Üye 2625978

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Bakalım. N73 de fena telefon .
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Bakalım. N73 de fena telefon .
N73 Nokia nın üvey evladı gibiydi. Diğer n serisi telefonlardan daha düşük donanıma sahip olması ve resmi olarak n gage desteği verilmemesi Nokia nın nasıl bir şirket olduğunu gösteriyor. Bir süre kullandım ama bir türlü isinamadim telefona. Rami düşük olduğundan dolayı kasıyor.
 

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Tasarım olarah , yoksa N95 N97 gibi iyileti de vardır
 

Hasand.

Üye
Bakalım. N73 de fena telefon .
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
donanım olarak vasat olsada çıktığı döneme göre amiral gemisi sayılırdı ben aynı tip pasaport kayıtlı olanini kullandim vadafone dan alınma sürekli acilista vadafone falan yazardı kafaya koydum bu vadafonedan kurtaracan diye v4 surumune güncelledim yine aynı sonra ogrendim nss diye programla ürün kodunu değiştirip n73 müzik editon yapabiliyormuşuz yaptim harbiden daha iyi güzel daha akıcı oldu sonra baktim internet editon varmis o son cikan n73 modeli nadir bulunur cin pazarina ozgu cikti tr dili yok olduğu için ben yapmadin ürün kodunu n73 internet editone cevirmistim oyle ce kaldi benim cihaz gri şuandaki gibi benim aklimda gecen siyah kapak ve kirmizi kasa takmakti tamamen kendime özgü istiyordum bir baktim nokia 5800 xm ile takas ettim daha da uste 100tl vermistim(2011 de euro 2tl dolar 1.5 du ) aklimdam bu cihazida öyle yapmak vardı imei kapanmış 7 yıldan dolayı acikcasi yazik olmuş devletin böyle saçma sapan uygulamalariyla eski cihazlari heba ediyor simdi acik olsa bile imeili n73 me yapamam nokia yazilim araci artik bitti böyle alıcısını bekleyecek nasip artik
Mesaj birleştirildi:

Resmi olarak yoktu ama ben cihazi ilk hackledigimde ngage kurmustum hatta ratate me vardi ekrani can cevirme o bile aktif ti
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MAERKEK
Bende yüklemiştim kullandığım dönem. Donanım vasat. Hafıza kartı olmadan hicbir ise yaramıyor maalesef.
 
Tepkiler: MAERKEK

Hasand.

Üye
Bende yüklemiştim kullandığım dönem. Donanım vasat. Hafıza kartı olmadan hicbir ise yaramıyor maalesef.
Bende de 128 mb orjinal hafıza kartı vardı o bana yetiyordu düşün 50den fazla oyun tema program olduğu halde 40-50mb bos alan vardı eksileri wifisi yoktu n95 gibi akici degildi
 
Tepkiler: MAERKEK
Bende de 128 mb orjinal hafıza kartı vardı o bana yetiyordu düşün 50den fazla oyun tema program olduğu halde 40-50mb bos alan vardı eksileri wifisi yoktu n95 gibi akici degildi
O zamanın giriş seviyesi telefonu idi iste.
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi

Denemelisin belki açılır
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Hasand.

Üye

Denemelisin belki açılır
Denedim ilk sahibi ben degilim ki 7 yil once kim hat taktiysa onun e devletinle aciliyor gecen nokia c3 aldim kutulu almadan once sorguladim 7 yildan kapali sahibine tarif ettim cok ta anlayisli biri cikti e devletten aktif etti tekrardan satin aldim telefonu
Mesaj birleştirildi:

Yeni sahibine hayırlı olsun
Mesaj birleştirildi:

Cihazı sattım
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve MAERKEK