Dertleşelim Gençlik :)

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağolasın düzeldim bugün iyiyim

Artık okula gitmiyoruz zaten dersane ve evde çalışma ama evde de pek çalışamıyorum gündüzleri net telefon vs derken zor oluyor ancak geceleri rahat olabiliyorum.


Off sıkıldım bi sigara yakalım bari
 
biraz geç oldu ama benim derdim teknik arıza olan aşk ve cesaret yokluğu cvp yazarsanız sevinirim
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxicepin en güzel konusu hortlamış. Dertleşelim gençlik devam
 

DiaBLoS

Admin
selamünaleykum millet.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Matematik sınavımgeçti. Hayat güzel gidiyor. Dert yok sorun yok. 10 gün sonra da finaller başlıyor. Kendime güvenim geldi matematik iyi geçince
 
dostlar çok dertliyim hangi birini yazayım ki
 

iremm

Üye
yaww abiler hayatın kendisi dert mutlu olmaya bakın
 

sonbela

Üye
hOrtlamış konulara bayılırım amma konu ama hala gundemde :P benim derdim askerlik kızlara olan nefret ama aşk konusunda tabiki normal kız arkadaşlarım var arkadaşken birsey yok ama sevgili olunca zararları dokunuyorrrr
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tam bu konuyu açtığımda kız arkadaşımla başlayalı 1 hafta olmuş. Şuanda ise 10. ay bitiyordu ama bugün noktalandı.


Saatlerdir ağlamaktan gözlerim şişti. Ele bir şey geçmiyor ağlasamda
 

omayra

Üye
Ağlama sil göz yaşlarını, bence barışacaksınız, bana hala öyle geliyor Soğuk kanlılığını koru, sıkboğaz etme onu, ama gölgeni de hissettir Her şey yoluna girecek, omayra dediydi dersinnn.. Abdala malum olurmuş
 

delrico

Emekli Yönetici
aslında sorun ne kızlarda ne de biz erkeklerde kızlar bize hic güvenmiyor bizde onlra zmanla güvenmiyoruz hani diyoruz tam gönlümüze göre birini bulduk die ama bi bakıoruz ki o ne diyor ben sıkıldım diyor ve hicbirseyi izah etmeden gidior ama onlarında kendine göre bi acıklamalrı vardır tabi kizlar böle lafım meclisden dısarı ama hayatın kuralı bu mesela ben daha 1 seneden beri kimseyle cıkmadım ha cıktım biriyle ama ben cıktıgımı sanmısım meger o benımle oynamıs yanı böle biz erkekler aslında kızlardan daha dertliyiz ama kizlar bunu bilmeden hareket ediolaragla
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Omayra ninecik maalesef önümüze bakmaktan başka çare kalmadı.


Bu gece 2.5 saat konuştuk telefonda. Sevgi manasında sorun yok, ama aklımla hareket etmeliyim ve ediyorum diyor. Sorun kavga vs istemiyorum ama devam etsek önceden olduğu gibi bunlarda bitmeyecek diyor.


Aslında söyledileri mantıklıydı ama gönül dinlemiyor orası ayrı konu. Eğer birgün bu bıktığım şeylerden (sevgili vs istemiyorum sürekli birine karşı sorumlu olmak, onun evimde olması) eğer vazgeçersem, senide seviyorsam dönerim. Dedi.

Cevabım döndüğünde bekliyor olursam bakarız.
 

omayra

Üye
Bir ilişkinin sorumluluğunu, sonuçlarını kaldırabilecek kadar olgun olup olmamak yatıyor temelinde. Niçin sevgili olunur sorusunu da sormak icap eder tabii... Ama şimdi sözlerim ninelerden nasihatler gibi gelecek size, bunun da farkındayım. Herkes hayatını yaşıyor sonuçta. Ne diyelim, hayırlısı ne ise o olsun
 

mhony

Üye
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım...

Görüyorumki herkezin bir dedi var ama yinede şükür etmek gerek allah daha büyüğünü vermesin diye
Ama yinede bazı şeyler olunca insan tıkanıp kalıyo ne iştah kalıyo ne uyku nede yaşama hevesi..Sorun sevgilim.. ):
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hey gidi hey, zaman ne çabuk geçiyor. Daha dün gibi hatırlıyorum şu konuyu açışımı...