Dertleşelim Gençlik :)

omayra

Üye
benim derdim eşim şehir dışına çıktı. Bu akşam yalnızım, yarın akşam da yok.. Cumaya gelicek Allah kavuştursun...
 

jöly

Üye
benim derdim eşim şehir dışına çıktı. Bu akşam yalnızım, yarın akşam da yok.. Cumaya gelicek Allah kavuştursun...

Allah kavuştursun omayra...

van hoijdonk şiddet hiçbirşeyi çözmez..okuldan uzaklaştırma almayı göze alma bence tam da sınav üstü..bazen kimseyi takmamak daha iyi oluyor..onlar kendilerini yer bitirir..
 
Allah kavuştursun omayra...

van hoijdonk şiddet hiçbirşeyi çözmez..okuldan uzaklaştırma almayı göze alma bence tam da sınav üstü..bazen kimseyi takmamak daha iyi oluyor..onlar kendilerini yer bitirir..
omayra umarız bi sorun çıkmaz

van 3 kuruş etmeyen kişiler değere giriyor jöly haklı
ama herkez için geçerli değil kimileri ancak ... sakin ol
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dediğimi yaptım bugün ve çocuğu sağlam bi dövdüm.


Hemde disiplinlik birşey olmadan atlattım. Millet ayırmasa iyi olacaktı hırsımı alamadım ama olsun
 

jöly

Üye
Dediğimi yaptım bugün ve çocuğu sağlam bi dövdüm.


Hemde disiplinlik birşey olmadan atlattım. Millet ayırmasa iyi olacaktı hırsımı alamadım ama olsun

Allahtan disiplinlik bir olay olmamış ama bence yine de şiddet çözüm değil..bazen bende elime geçirsem de benzetsem dediğim olaylar yaşıyorum ama çözüm değil o yüzden takmıyorum böyle zamanlarda....öfkeyle kalkıp zararla oturmamak için..
 

Salihyet

Üye
Benim derdim yok Allaha şükür son 2 aydır ilk defa DDD
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Boşver ya jöly ben yapacağımı yaptım. Zaten diğer kızlada barıştım dün ayrılalım diyenle.
 

jöly

Üye
maşallah bu ne hız hemen barışmışsın van hoijdonk toplam kaç sevgilin var?
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok değil yaw 2 tane sewgilim war altı üstü.


Şimdiye kadar 17 kızla çıkmışım haftaya yaşım 18
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok 17.'yle gayet mutluyum.

Annem yok evde kaç gündür bulaşık falan bir yığın oldu yarın eve çağırdım biraz evi düzenlesin diye.
 

jöly

Üye
Yok 17.'yle gayet mutluyum.

Annem yok evde kaç gündür bulaşık falan bir yığın oldu yarın eve çağırdım biraz evi düzenlesin diye.

ohh ne ala şanslıymışsın valla
bu arada sen hangi ara ders çalışıyorsun sınava az kaldı..
 

omayra

Üye
Oy oy oyyy!! Kızlara bi haber etmeli bu siteyi bi ziyaret etsinler

Bu arada ben de çok derliyim yaa.. Eşim kaldı yollarda gelemiyo izmire.. Gittikçe yakınlaşıyo buraya ama daha gelmesine çok var. İzmire direk otobüs bulamıyo şehirden şehire geçip buraya yakınlaşmaya çalışıyo.
 

jöly

Üye

Allah kavuştursun Omayracım inşallah eşin en kısa zamanda yanında olur..
 

POWER

Üye
van_hoijdonk sana şunu söyliyim yaşım 21 şimdiye kadar 18 kızla çıktım hatta bi ara 4 kızla birden çıktım ama hepsi zevk için sonunda olan oldu ve bi kıza aşık oldum o da bana aşık oldu 1 yıldır çıkıyoruz sözlüyüz ve mükemmel gidiyor aileler biliyor ve emin ol onunla geçirdiğim 5 dk ömrüme bedel ve bazen geriye dönüp bakıyorum da o kadar kızla çıkmaya ne gerek vardı?????????????
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam bende 2 defa aşık oldum ama artık aşkın yalan olduğuna inanıyorum. Karşılıklı sevdik ama hep sonu hüsran oldu. Çünkü hep kullanıldığımı hissettim ayrıldıktan sonra. Ama böyle sallamaz takılırken en iyi sensin. Umrumda deil ayrılırsa diğeriyle devam ederim başkasını bulurum.


Ne var hocam bizde aileleriyle tanışıyoruz.


Yakışıklı diyen arkadaşa Teşekkürler.
 

karides

Üye
Van_hojdonk kardeşimin önünde saygıyla şapkamı çıkarıyorum. Ben biriyle baş edemiyorum. Allah yardımcın olsun.