van hoijdonk şiddet hiçbirşeyi çözmez..okuldan uzaklaştırma almayı göze alma bence tam da sınav üstü..bazen kimseyi takmamak daha iyi oluyor..onlar kendilerini yer bitirir..
van hoijdonk şiddet hiçbirşeyi çözmez..okuldan uzaklaştırma almayı göze alma bence tam da sınav üstü..bazen kimseyi takmamak daha iyi oluyor..onlar kendilerini yer bitirir..
Allahtan disiplinlik bir olay olmamış ama bence yine de şiddet çözüm değil..bazen bende elime geçirsem de benzetsem dediğim olaylar yaşıyorum ama çözüm değil o yüzden takmıyorum böyle zamanlarda....öfkeyle kalkıp zararla oturmamak için..
Oy oy oyyy!! Kızlara bi haber etmeli bu siteyi bi ziyaret etsinler
Bu arada ben de çok derliyim yaa.. Eşim kaldı yollarda gelemiyo izmire.. Gittikçe yakınlaşıyo buraya ama daha gelmesine çok var. İzmire direk otobüs bulamıyo şehirden şehire geçip buraya yakınlaşmaya çalışıyo.
Oy oy oyyy!! Kızlara bi haber etmeli bu siteyi bi ziyaret etsinler
Bu arada ben de çok derliyim yaa.. Eşim kaldı yollarda gelemiyo izmire.. Gittikçe yakınlaşıyo buraya ama daha gelmesine çok var. İzmire direk otobüs bulamıyo şehirden şehire geçip buraya yakınlaşmaya çalışıyo.
van_hoijdonk sana şunu söyliyim yaşım 21 şimdiye kadar 18 kızla çıktım hatta bi ara 4 kızla birden çıktım ama hepsi zevk için sonunda olan oldu ve bi kıza aşık oldum o da bana aşık oldu 1 yıldır çıkıyoruz sözlüyüz ve mükemmel gidiyor aileler biliyor ve emin ol onunla geçirdiğim 5 dk ömrüme bedel ve bazen geriye dönüp bakıyorum da o kadar kızla çıkmaya ne gerek vardı?????????????
Hocam bende 2 defa aşık oldum ama artık aşkın yalan olduğuna inanıyorum. Karşılıklı sevdik ama hep sonu hüsran oldu. Çünkü hep kullanıldığımı hissettim ayrıldıktan sonra. Ama böyle sallamaz takılırken en iyi sensin. Umrumda deil ayrılırsa diğeriyle devam ederim başkasını bulurum.