Derste Yemek Yenir Mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Derste Yemek Yenir Mi?
Hiç derste yemek yediniz mi?
Peki hiç yakalandınız mı?
 
yerli malı haftasında çok yedik
 
ohoo haddi hesabi sorulmaz sakız bile çignedim
 
    Konu Sahibi
Gizli gizli diyorum


----------Eklendi @ 15:18:45 ---------- Yazıldı @ 15:18:20 ----------

ohoo haddi hesabi sorulmaz sakız bile çignedim

Maşallah

----------Eklendi @ 15:19:20 ---------- Yazıldı @ 15:18:45 ----------

Ben din dersinde simit yediydim.Dişim kırıldı
 

Kdr05

Üye
En güzeli de çekirdek çıtlamak , çitos yemek. 8. sınıfda böyle yapardık.
 
ben pringles almistım bi kez ice tea ile yiyodum arkadaslar ders fendi labdaydık başıma üşüstüler hoca kızdı aldı bir pakedi yedi
 

Kdr05

Üye
Bi keresinde de mesir macunu götürmüştüm tüm erkekler yemiştik.
 

kcsoft

Üye
Gizli gizli diyorum


----------Eklendi @ 15:18:45 ---------- Yazıldı @ 15:18:20 ----------



Maşallah

----------Eklendi @ 15:19:20 ---------- Yazıldı @ 15:18:45 ----------

Ben din dersinde simit yediydim.Dişim kırıldı

Neden hocamı vurdu
 
o değilde çubuk kıraker yerken hiç belli etmem bi kere bisküvi yedimbi tane hoca bi kaldırdı soru sordu cevalayamadım ağzım dolu hoca bastı eksiyi
 

kcsoft

Üye
ben bi keresinde sakız çiğnedim çiğnemez olaydım
 

Hasan

Üye
yiyen yiyor konu

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...