Derimiz olmasaydı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Derimiz olmasaydı

Derimiz olmasaydı



















 
Tepkiler: genççevreci

zibidi39

Üye
agam naptırı sen beyaa tırstım anasını satım ıı kı derımız var valla bu sene senın yuzunden enıze gıtmeme kararı aldım o guzel kıymetını bılmedıgım derımı yakmayacam cayır cayır sıcagın altında
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Mükemmel
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi


korkmayınn
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi

 

Mehmet

Emekli Yönetici
10 numara hasta oldum
 

Aksi

Üye
    Konu Sahibi

hmmmmm
 

jeki01

Üye
güzel ve ilginç paylaşım
 
ne güzel tasarlanmışız ya herşey kılı kılına düşünülmüş
 

haltie

Üye
bunların hepsi gerçek insan
 

Hkn's

Üye
nice kırmızı kırmızı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...