DiaBLoS
Admin
6 maç ta kazanılan 27 puan olabilir diyorsunfarz edelim ki biri 6 maçınıda aldı kazandı 6x3 =18 puan yapıyor
Hemen bu sorununa çözüm bulalım .
3 hafta var liglerin bitimine var = 9 puan
Play off 6 maç var = 18 puan
18+9 = 27 puan yapar değil mi ?
Hiç bir maçta oynanmadan kazanılmadığına göre , kutlamalar yapmak , abartı sevinçler yapmak şimdiden son derece saçma ve komik geliyor buna ...
Kesinlikle normal değil ...
Şu an 9 puan var değil mi ? Playy off da bunun yarısı alındığına göre ; 4,5 diye puan olmadığına göre 5 yapar bu da ... playy off Galatasaray 5 puan fark ile başlayacak... Bu çok büyük avataj mı sence ?
Beşiktaş , Fenerbahçe ve büyük ihtimalle de Trabzonspor oynayayacak 2 şer maç ... Diğer 3 takımın da şampiyonluk şansı var oluyor yani.Çok zor maçlar dolayısıyla ...
Netice bu futbol . Hiç bir maç oynamadan kazanılmıyor ... Bu yüzden de abartılı sevinçler bana anormal geldi ...
Çogu yapılan yorum yanlıs.Fenerbahçeye ve fenerbahçeliye acımak ne demek oluyo?
Fenerbahçe kaybettiği oyuncular ve moraliyle bile hala şampiyonluga oynuyor.29 senedir alınamayan kupa ne alaka?
Türkiye kupası açlıgı olan bi fenerliye hiç rastlamadım açıkçası.En azından böyle bi kupaya ihtiyacı olan takım kupa maclarına yedek agırlıklı çıkmaz.Maça gelirsek güzel oyun falan kimse demesin bana.Skora yatmaya calisan bi fenerbahce daha dogrusu Aykut kocaman vardi.
Bunu gören fatih terim iyi hamleler yapti hatta o kadar anladılar ki fenerin kapandıgını stoper semih orta saha oynadı.
Aykut hoca puan farkını azaltmak adına risk alıp kapandı.Orta alana selcugu alıp pas trafigiyle zaman gecirecekti.Ama alexi cekmek ve Dia yı gec sokmak en büyük hatasıydı.Dia yı besleyecek tek adam zaten alex.Topuz boş boş dolandi zaten.
Maçı galatasaraya aykut hoca hediye etti.
Her zaman takımın en iyisi olan Alex ve Stoch olmadan fenere karsi güzel oynadık kac gs lı diyebilir?
Alex oynamasın diyenler bile olmustu bunu pfdk degil de aykut kocaman sagladi.
Gs lılar kabullenmeyebilir ama 75.dakikaya kadar kadroda degisiklik yapmasaydi fenerbace maçı rahatlıkla götürcekti.
Cristianı çıkarıp topuzu ota sahaya kaydırıp dia yı saga alsaydı (Yabancı sınırı için.Yoksa daha iyi sistem mevcut olabilir.)
fener tam gaz ilerlerdi..
Aykut hocaya ders olsun.Hiçbir takım 35 40 dakika skora ya ta maz.Hele erken bulunan 2 golden sonra ve hatta 2-1 olduktan sonra...
Ama gecen seneden sonra iyi oldu bu;
Meger ne kadar gs lı varmıs da haberimiz yokmus..
Fatih Terim, Hasan Şaş ve Johan Elmander'in kaşı açılmasıyla bir utanç gecesi belgelendi.
Karşılaşmanın ilk yarısında sahaya atılan yabancı maddelerden biri Galatasaray Yardımcı Antrenörü Hasan Şaş'ın kafasına geldi ve kaşının açılmasına neden oldu.ELMANDER'E 4 DİKİŞ
Hakan Balta'nın attığı ve skorun 2-2'ye geldiği golden sonra da tribünlerden atılan yabancı maddelerden biri Fatih Terim'in kaşının açılmasına neden oldu.
Galatasaray'ın ilk golünü atan Elmander'in, karşılaşmanın son dakikalarında girdiği bir pozisyonda kaşı yarıldı. Maça bir süre kaşı açık olarak devam eden Elmander 87. dakikada yerini Riera'ya bıraktı. İsveçli golcünün kaşına mücadele sonrasına 4 dikiş atıldı.
Bu arada 76. dakikada hakeme yaptığı itiraz sonunda sarı kart gören Elmander'in maç sonunda hakem soyunma odasına gittiği, ancak hakemlerin toplantı yaptıkları için Elmander'le görüşmediği öğrenildi.Fenerbahçe, karşılaşma sırasında edilen küfürlü tezahüratlar ve sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle 2 maç ceza ile karşı karşıya.. Sarı-lacivertliler 2 maç seyircisiz oynama cezası alması halinde Bursa ve Antalya maçlarını sadece bayan ve çocuklar izleyecek.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?