Derbi 24 Mayıs'ta!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Derbi 24 Mayıs'ta!

Futbol Federasyonu’ndan yapılan açıklamada, Beşiktaş ile Galatasaray arasındaki derbi mücadelesinin 24 Mayıs Pazar günü saat 20.00’de oynanacağı bildirildi.
Ligde 33. haftanın maç programı şöyle:
23 Mayıs Cumartesi:
20.00
Kayserispor-Hacettepe (Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kadir Has)

24 Mayıs Pazar:

20.00 Kocaelispor-İstanbul Büyükşehir Belediyespor (İsmetpaşa)
20.00 Fenerbahçe-Konyaspor (Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu)
20.00 Beşiktaş-Galatasaray (BJK İnönü)
20.00 Ankaragücü-Denizlispor (Ankara 19 Mayıs)
20.00 Sivasspor-Gençlerbirliği (Sivas 4 Eylül)
20.00 Bursaspor-Gaziantepspor (Bursa Atatürk)
20.00 Eskişehirspor-Trabzonspor (Eskişehir Atatürk)
20.00 Ankaraspor-Antalyaspor (Yenikent ASAŞ)
 
Tepkiler: NeedLeFLuff
    Konu Sahibi
evet şampiyonu belirlicek bir maç diyebiliriz sivas mı bjk mi
 
Çok zevkli olacak inşallah futbola doyarız
 

DiaBLoS

Admin
Oynanmasına gerek yok Gs maçı banko verecek.
 
gene futbolun çirkin yüzünü görmeyelim de
 

borisu

Üye
Hatırladığım kadarıyla GS-BJK maçları o kadar da kötü geçmedi şimdiye kadar..Ne de olsa Fatih'in aslanları, Avrupa Fatihi onlar...Başka takımlar gibi çamura yatıp futboldan uzaklaşacaklarını sanmam.Ama üzüldüğüm nokta geçen sene miydi, Adnan Polat'ın 20:45 kehaneti vardı, bu sene de buna benzer sözler sarfetti ama şampiyonluk sanırım onlar için uzak...iyi olan kazansın, doya doya güzel bir maç izleyelim, hatta diğer maçlar da güzel geçsin, şampiyonluk dışında bir taraftarın tek isteği budur nihayetinde...
 
Galatasaray maçı verecek mi?

Galatasaray asla meç veren takım olmamıştır! En fazla maçı umursamayabilir iddiası olmazsa.Ama Galatasaray'ın Avrupa Ligine katılamama durumu var.Bu yüzden kazanması gerkiyor....
 
    Konu Sahibi
needlefluf a katılıyorum gs avrupa istiyosa maçı vermez
 
Teşekkür ederim güzel sözlerin için takımım adına...

--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;1380559' Alıntı:
Oynanmasına gerek yok Gs maçı banko verecek.
Biz de yanlış olmaz Ali...Maçın galibi önceden belli değildir.Şu andaki hedefimiz sadece ne yazık ki Avrupa Ligi.Bunun için Bursaspor a 4 puan fark atmamız bizi biraz olsun rahatlatmıştır.Bu oynamayacağımız anlamına gelmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...