- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Deneme konusu 1
İlk mesaj ...
Modluk böyle bişe
--------------- Ekleme ---------------
Bak şimdi Birleşecek
Yok birleştirmeyi denedim cepten de yapılabiliyormuş
Bunu pc den yaptım o ayrı tabi
Biz 24 saat bekleriz ardarda 2 mesaj için
--------------- Ekleme ---------------
Aslında Mert bende beklemiyorum okadar ard arda yazmanın yolunu buldum
Diğer mesaja eklenti koyduğunda birleştirmiyor
Ha tamam. 5000 mesaj atınca bu yorumunu hatırlarım
bak bak bahaneyle mesaj kasıyo
Ha tamam. 5000 mesaj atınca bu yorumunu hatırlarım
Yaw eklenti yetkisiyle mesajın alakası yokki
Yani, söylemesek Mert Orgeneral olmadan almayacaktı
--------------- Ekleme ---------------
Aslında Mert bende beklemiyorum okadar ard arda yazmanın yolunu buldum
buldum diye geçiniyo hileci ya
Yok canım , sadece forumun nimetlerinden yararlanıyorum
Gerek yok yahu ard arda atınca birleşmiyor
harbi artizz
--------------- Ekleme ---------------
birlrştimi acaba
--------------- Ekleme ---------------
harbi artizz
--------------- Ekleme ---------------
birlrştimi acaba
--------------- Ekleme ---------------
Yapamıyorsun arkadaşım
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...