delikanlı kız :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
delikanlı kız :D










 
Tepkiler: 'Davut, Ersin Oktay ve gokberkgovercin

'Davut

Üye


Uslu olursa Ben bir şeker Alırım...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şu şirinliğe bakar mısınız?..
 
O biiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr "Memo" Bunları ilk gördüğümde yarılmıştım ya
 
aman allahım gözlerime inanamıyorum evlatlık edinmem lazım bu tatlı kızı
 
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...