Dedem ve Ben

Cidden Uzadı Bu Konu Ha...Bak Edwird Sen Daha Henry1410 u Tanımıyorsun Tanısaydın Burda Değil Mesaj Atmak Böyle Nokta Bile Atamazdın...Bak İçimdeki henry1410 Duygularımı Salıcam Şimdi Ha
 

lovestar

Üye
bu çoluk çocuk nerden dadandı bizim foruma ya.bide fanları çıktı.hadi fanını da al git
 

xxxooo

Üye

yağcılarda incek var kardeşim.. bak kardeşim adam bu siteyi beğenmiş gelmiş zaten ordanda banlamışlar ben olsam donmem neyse konuya gelelim valla yazık sana
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Fanlarının gelmesi mi, yoksa hepsinin birlikte gitmesi mi forum adına önemlidir salih?
 

iremm

Üye
komediye devam hıııı iyi iyi stres atıyorum eee Edwırd daha daha?
 
gel gidelim edwird buradan uzak forumlara gidelim
burada seni de istemiyorlar beni de
yok neymiş biz tanımıyomuşuz onları tanısak yazı bile yazmazmışız biz çoluk çocukmuşuz bilmemne
yok neymiş yağcılarda inecekmişiz oradan aksaraya binecekmişiz bilmemne
yok neymiş neymiş espri anlayışı uymuyormuş bilmemne
yok neymiş yılbaşı şakasıymışız bilmemne
yok neymiş konu uzamışmış bilmemne
insanlar düşen birini görünce bir tekme de ben sallayayım diyorlar
insanlar bir zaman kendilerinin de çocuk olduğunu unutuyorlar
insanlar beklemedikleri birşey olunca kızıyorlar ve kızınca geçeceğini sanıyorlar
insanlar rp nedir bilmiyorlar
dedeleri onlara hiç balgam atmamış
ayrıca çok da onur kırıcı konuşuyorlar
edwird dön geri ait olduğun yere
kıymetinin bilindiği yere
uzak diyarlarda kalma edwird
seni sevenleri senden ayırma edwird
 

iremm

Üye


aglaagla ( süper yaa sagonun dediği gibi DEWAM! )
 

Git O Zaman
 

iremm

Üye
ya bu konuyu her okuduğumda gülmekten kopuyorum lütfen konuyu mizah kısmına alın edwırda bize dedesiyle olan hatıralarını yazsın lütfeeeeeeeeeeeeen
 
Buradan Yetkililere Sesleniyorum !!!

Edwird İçin Özel Bölüm İstiyoruz..

Dedesini de V.I.P. Olarak Bekliyoruz Forumda..
 
ya arkadaşlar siz yapmayın forum seviyesi iyice düştü.. tartışılan konuya bak daha bide tıp öğrencisi olucak
 
Ya arkadaşlar daha fazla mesaj atıp da yukarı taşımayın şu saçma konuyu. Yeter ya!!
 

Salihyet

Üye

Aksarayda çalışıyorum, beklerim McDonald's..
 
tamam hocam tamam gelmeyin üstüme
şurada bi insanı büyük bir topluluğa kazandırmaya çalışıyoruz
bir efsaneyi yeniden diriltmeye uğraşıyoruz
küllerinden bir anka kuşunu doğurtmaya didiniyoruz
ama aldığımız tepkiye bak
tüm forum anlaşmış gibi
hepinizin suratı mahkeme duvarı
yok seviyeymiş bilmemneymiş
gereksizmiş neymiş
okumak istemiyorsan girmezsin konuya bu kadar basit
konuyu beğenmeyenin benden çok mesajı var
buna da cevap gelir muhtemelen
işte dostlar
burada size bir ders vermeye çalıştım
insanoğlu bazı şeyleri görmemezlikten gelemez
kendi ütopyasında yaşamak ister hep
herşeyin kendi istediği gibi olmasını ister
ama bilmezki bazı şeyler kendi isteğinin dışında gerçekleşir
aynı bu konunun saçma olduğunu ve güncel olmamasını istediği gibi
ünlü helenik düşünür epictetus der ki
kendi gücünün sınırını bil
bu sana mutluluğu getirir
eğer senin engel olamayacığın bir olay gerçekleşirse
bunu anlayışla karşıla
aynı bir yakınının ölmesi gibi
bir ölüyü geri getiremezsin
arkasından ağlamanın anlamı yoktur
o yüzden
bir insanı sevmeden önce
kendine o insanın ölümlü olduğunu anlatabilmelisin

ama hep bir umut durur içinde
ya geri gelirse diye
işte bendeki bu umut
edwird ölmedi ama
onuru kırıldı
incindi
onu inciten de
forumlarda bu şekilde aşağılayıcı tavır takınan insanlar

belki geri gelir edwird
belki ait olduğu foruma döner
belki eski günlerdeki gibi
dedesini anlatır bize
biz de güleriz sabahlara kadar

duygulananlar için geliyor

Aerosmith- Dream on
dinleyin kesinlikle

dinledikçe edwirdi hatırlayın
 

Praetor

Emekli Yönetici
edwird'i biraz araştırdım da...

Forumumuzda ağırlamaktan mutluluk duyarız kendisini!..
Bildiğim kadarıyla DaHa önce bir forumdan uzaklaştırılmış haksız yere.
Bizi seçmesi mutluluk verici.

Hoşgelmiş, sefalar getirmiş.

Eee edwird, yeni bir haber yok mu dedenden?..
 
işte olumlu düşünmenin her zaman olumluluk getirdiğini farketmeye memur olmuş yüce bir insan
size saygı duyuyorum

en azından özelden -muhtemelen sövmek için- msn istemiyorsunuz

edwird i bekliyoruz birlikte
gelirse hoş gelir
gelmezse kendi bilir
ona da saygı duyarım
çok incindi zavallı insan