DiaBLoS
Admin
Gereksiz olsada , bıkacaktır bu muhabbetten elbetadıyamanlı ferdi..
DiaBLoS™;1191435' Alıntı:Valla 3-5 üye yeni üye olmuşta..Ve ilk mesajları buraya olduğu için öyle zannettim..Doğrudur. Neyse sağol ahmet açıklama içinKonu şahsıma göre gereksiz ve saçma geldiği içinde bunu belirttim. KOLAY GELSİN
edwird hayranlarını bırakma ait olduğun yere dön
sen bir internet efsanesisin halka karşı sorumlulukların var
sensiz forumun tadı tuzu yok
internette her adımını takip ediyoruz aylardır süren sessizliğini niye burada bozdun geri dönüşün muhteşem olmalıydı
ama edwird değilsen bu yaptığın çok onur kırıcı
edwird hayranlarını bırakma ait olduğun yere dön
sen bir internet efsanesisin halka karşı sorumlulukların var
sensiz forumun tadı tuzu yok
internette her adımını takip ediyoruz aylardır süren sessizliğini niye burada bozdun geri dönüşün muhteşem olmalıydı
ama edwird değilsen bu yaptığın çok onur kırıcı
ya ne kadar uzattınız...diğer sitede meşhur ya da değil bize ne...kimse merak etmiyo..ne diye buraya yazıyosunuz...madem o kadar dönmesini istiyosunuz direk kendisine özel msj atın yalvarın...yok diyosanız ki biz onun fanatikleriyiz o zaman siz buraya takılın artık...edwird nereye siz oraya ( fanatik dediğin öyle olur )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?