Dedem ve Ben

*** bu muhabbetlerden bıkacağını sanmam
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici


Edwird'ın fanı olduklarını belirtmişler, sanırım bu yeterlidir fake olmadıklarına.
 
Reklam yapmak yasaktır. Devamında banlanacaksınız...

edit: neyse site ismi vermek yasakmış. eğer edwirdsan geri dön pls bunu söylicem sadece
 

Geri Dön Edwird

Kapalı Hesap
Tüm Konu Dışı Müdavimlerinin tek mesajı şudur:

Eğer gerçekten sen Edwird'san-ki sanmıyoruz-...Geri dön,lütfen geri dön...Dedeni,seni ve hikayelerini özledik...

Edit: Döneceğin yeri biliyorsun...

Reklam yapmak yasaktır.
 

Dhqwer

Üye
Edwirdsan lütfen geri dön , Ama mesajlarına bakınca görüyoruzki sen Edwird değilsin Edwird
noktlama işareti kullanmaz

Buda edwird ı ünlü yapan ilk mesajı bundan sonra dedesinin maceraları başladı forumumuzda


Reklam yapmak yasaktır.
 
Edwird olum senin hikayenin kayışı kopmuş balgamcı dedenide bi kulak burun boğazcı ya götürmeni tavsiye ediyorum sen de hazır hastaneye gitmişken bi rehabilitasyoncuya görün
 

Salihyet

Üye
Allah akıl fikir versin kendi adıma söyleyeyim , internet bile olsa kişilikten ödün vermem
 

iremm

Üye
uzun zmndır bu kdr güldüğümü hatırlamıyorum
 
edwird hayranlarını bırakma ait olduğun yere dön
sen bir internet efsanesisin halka karşı sorumlulukların var
sensiz forumun tadı tuzu yok
internette her adımını takip ediyoruz aylardır süren sessizliğini niye burada bozdun geri dönüşün muhteşem olmalıydı

ama edwird değilsen bu yaptığın çok onur kırıcı
 

iremm

Üye


 
google da bir arayın edwird diye siz de hayran olacaksınız
 

Salihyet

Üye
Arattırdım, konuları kaldırılmış, sadece fan'lardan birinin konusu kalmış, hiç de mühim biri değil.. Komik de gelmiyor , benim mizah anlayışım farklı
 

c3r3n

Üye


 

Salihyet

Üye
Edward Scissorhands


daha orjinal bir şeye gülerim, edwırd diye yazılmıyor ve tükürmek bana hiç bir zaman komik veya güzel gelmemiştir
 
ya ne kadar uzattınız...diğer sitede meşhur ya da değil bize ne...kimse merak etmiyo..ne diye buraya yazıyosunuz...madem o kadar dönmesini istiyosunuz direk kendisine özel msj atın yalvarın...yok diyosanız ki biz onun fanatikleriyiz o zaman siz buraya takılın artık...edwird nereye siz oraya ( fanatik dediğin öyle olur )
 

ouSahin

Üye
Sende dedene balgam at
 

edwird

Üye
    Konu Sahibi
beni tanıyamamış arkdşlarım çok üzüldüm arkadaşlar gerçekten onurumu kırdınız benim o siteye gel demişsiniz benim bilgisayar o siteyi hiç açmıyo bizim haker arkadaş vardı onu çağırdım
şimdi gedi dedim bak şuna neden girmiyor benim arkadaşlarımın olduğu siteye.senin ipini banlamışlar sitenin dedi.oğlum okadar hakerim diye övünüyosun madem çoz ipimide madem gireyim dedim tamam bakalım dedi senin ip kördüğüm olmuş ben çözemem dedi gitti öküz.bi işi yapamadı o yüzden ******ye gelemedim birdaha
sizce napmalıyım nasıl geleyim.gelemezsem eğer burdayım ben burayı çok sevdim onurumu kıran yok hem kafa adam edminler
noktalama demişsiniz benim olduuma inanmayan arkadaşlar.şimdi geçen gün üniversiyedim hoca geldi oğlum tıp okuyosun hala yazı yazamıyosun ne bi nokta koymuşsun nede başka bişi dedi .bende niye hocam benim bi tarzım var hem sizin benim gibi dedem yok taabi yazarsınız dedi güzel güzel doktor yazısı okunmaz ben ona alışıyorum dedim eğer yazmayı öğrenemezsen mezun etmem dedi seni bende nokta koymayı öğrenmeye başladım (nokta)
 

fanatiğiyiz zaten buraya takılıyoruz yoksa cep telefonuymuş programmış umrumda değil

edwird dön geri aglaagla
sensiz hayatın bile tadı tuzu yok
gel eski foruma orda daha kafa adamlar var en azından
burada tanımıyorlar sevmiyorlar seni orjinal değilmişsin güya
efsanesin sen internet mahir bir sen ikincisin o da kronolejik sırada
yoksa sen hep birincisin
hatta bir incisin
gel ben senin oradaki ipini çözerim
hocanın sana yaptığı da çok onur kırıcıymış