Dedem ve Ben

Praetor

Emekli Yönetici
Ne çevresi varmış yahu...
İki dede dedi, balgam dedi millet üşüştü buraya...

Şimdi arkadaşlar benim de bir tane ninem var, sürekli gaz çıkartıyor..........


 

JaNbErG

Emekli Yönetici
kuruyu az yedir sende
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
ozaman işin zor nediyeyim içide curumustur les gıbı kokuyodur
 

edwird

Üye
    Konu Sahibi
simdi dedem odama girdi ne yapıyorsun burda diye üzerime atladı bende arkadaşlarımı özledim bırak git bein dedim tabi dedem yazma bilmez okuma bilmez baktı baktı önce sarı sayfalı siteler şimdide mavimi oldu dedi iyi bu sefer balgam atmadı derken bilgisayara bi balgam attı bu saatte bagırmayayım dedim yüzümebalgam atınca sinirlendim evden kaçtım geri egldim eve 1 saat bahçede saklandım dedem uyuyor ne yapmalıyım
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
yanına yaklasılmaz senın haa habire balgam balgam leş gibi olmusundur
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bir şey değil dedesi yüzünden forum da balgamdan kirlendi
 

c3r3n

Üye
Şimdi biri ben senin dedenim yazarsa hiç şaşırmayacağım yaniii
 

edwird

Üye
    Konu Sahibi
adminler beni bi forumdan tekme tokat attılar dedem onları döbvdü sora ama beni banlıdılar ordan sizde banlamayın dedeme söylerm sizide sonra bu arkadaşlarım beni çok severler bende onları cok severim dedemden kurtarmaya calışmam için çok yardım ettiler bigün dedemle beşiktaşa geçmek için vapura bindik millet simit atarken dedemde ağızından balgam biriktirip martıları denize düşürmüştü sonra bzi o vapurdan denize atmışlardı dedem öyle birisi benim fasla bulaşmamak lazım ama kurtulamadım daha
 
Gece yatarken yüzüne yastıkla bastır ve yavaş yavaş 500'e kadar say kesinlikle kurtulacaksın.
 
edwird buraya mı geldin sen? En iyisi evden kaç sen, dedenden anca öyle kurtulursun.
 

DiaBLoS

Admin
Fake üyelikler kokuyo dolu.. Gereksiz ve anlamsız konular size birşey kazandırmaz kazandırmayacaktır da..Eğlence amaçlı açılmış bir konuda. Tadında bırakmak lazım.
 
İğrençsin Sen Yaa..Dedesiymiş,Balgammış [ Oha Felan Olduk Yani ] Bunları Yazman Bile Çok Saçma.Daha Bide Hayranları Kendisini Çağırıyor..Hey Allah'ım Edwırd Kafasız mısın Sen Yauw ?
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;1191378' Alıntı:
Fake üyelikler kokuyo dolu.. Gereksiz ve anlamsız konular size birşey kazandırmaz kazandırmayacaktır da..Eğlence amaçlı açılmış bir konuda. Tadında bırakmak lazım.


Bu konuda mesaj atan kimse fake değildir, tek tek 2 farklı sistemle incelenmiştir. Konu da kural dışı değildir, dolayısıyla yoruma açıktır ve kalacaktır...
 

DiaBLoS

Admin
Bu konuda mesaj atan kimse fake değildir, tek tek 2 farklı sistemle incelenmiştir. Konu da kural dışı değildir, dolayısıyla yoruma açıktır ve kalacaktır...

Valla 3-5 üye yeni üye olmuşta..Ve ilk mesajları buraya olduğu için öyle zannettim..Doğrudur. Neyse sağol ahmet açıklama için Konu şahsıma göre gereksiz ve saçma geldiği içinde bunu belirttim. KOLAY GELSİN
 

Salihyet

Üye
Gereksiz olsada , bıkacaktır bu muhabbetten elbet adıyamanlı ferdi..