Dedem ve Ben

Klavyeme toz kacmis olsa gerek,eksik harf olmus yeni fark ettim,ettigimle de kalmadim konu ustte dursun diye mesajimi duzenlemeyip hem evdırdın hemde eskiden kabuk olan şimdilerde civciv dönemine gecen uyelerimizin kulagini cinlatmak suretiyle cagri da bulundum ama tl yoktu ödemeli attim
 
 
Tepkiler: nokia_belle

MaxipmaN

Üye
Hastayım balgam geldi
 
Tepkiler: Dede

H0lligan

Üye
ölmüştür şimdiye dede
 

0MG90

Üye
 
Tepkiler: H0lligan